Дослідження наступності формування понять у навчанні дисциплін загальної і професійної підготовки вчителя трудового навчання та технологій
Открыть
Дата
2018Автор
Мазур, І. Ю.
Мазур, И. Ю.
Mazur, I. Yu.
Семенюк, С. П.
Semenyuk, S. P.
Цвілик С. Д.
Цвилык, С.Д.
Tsvilik, S. D.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
В статті розглядається проблема наступності формування понять під час навчання дисциплін загальної і професійної підготовки вчителя трудового навчання та технологій у вищих закладах освіти. Встановлено, що забезпечити наступність у змісті можливо через формування наскрізних понять під час навчання технічних дисциплін на різних етапах навчання. В статье рассматривается проблема преемственности формирования понятий при обучении дисциплинам общей и профессиональной подготовки учителя трудового обучения и технологий в высших учебных заведениях. Установлено, что обеспечить преемственность в содержании возможно через формирование сквозных понятий при обучении технических дисциплин на разных этапах обучения. The article deals with the problem of the continuity of the formation of concepts during the training of general and vocational training of the teacher of labor education and technology in higher education institutions. It is established that ensuring continuity in the content is possible through the formation of cross-cutting concepts during the training of technical disciplines at different stages of training.