Дидактичні умови формування графічного поняттєвого апарату учнів під час навчання креслення у середній школі
View/ Open
Date
2018Author
Ревко, Н. Ю.
Revko, N. Yu.
Шевченко, І. В.
Шевченко, И. В.
Shevchenko, I. V.
Цвілик, С. Д.
Цвилык, С. Д.
Tsvilik, S. D.
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядаються аспекти формування графічних понять. Встановлено, що не достатньо досліджено вплив системи графічних понять на засвоєння знань і формування графічних компетентностей учнів. Визначено необхідність організації навчання на засадах інноваційних педагогічних технологій, коли варто спонукати учнів до пошуку просторових співвідношень елементів форми предмета, до уявного розташування образу предмета та визначення способів оперування просторовим образом у просторі. Рассматриваются аспекты формирования графических понятий. Установлено, что недостаточно исследовано влияние системы графических понятий на усвоение знаний и формирование графических компетенций учащихся. Определена необходимость организации обучения на основе инновационных педагогических технологий, когда стоит побуждать учащихся к поиску пространственных соотношений элементов формы предмета, к воображаемому расположения образа предмета и определение способов оперирования пространственным образом в пространстве. The aspects of formation of graphic concepts are considered. It has been established that the influence of the system of graphic concepts on the assimilation of knowledge and the formation of graphic competencies of students is not sufficiently studied. The necessity of organizing training on the basis of innovative pedagogical technologies is determined, when it is necessary to encourage students to search spatial relations of elements of the form of the object, to the imaginary arrangement of the image of the object and to determine the methods of operation spatially in space.