Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С. Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.contributor.authorЛюлько, Н. М.
dc.contributor.authorLyulko, N. M.
dc.contributor.authorПухлик, Л. Ю.
dc.contributor.authorПухлык, Л. Ю.
dc.contributor.authorPukhlik, L. Yu.
dc.date.accessioned2019-04-25T09:52:08Z
dc.date.available2019-04-25T09:52:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Ефективність модульної системи організації профільного навчання швейній справі в старшій школі / С. Д. Цвілик, Н. М. Люлько, Л. Ю. Пухлик // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2018. – Вип. 1. – С. 127 - 132uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.5.016:687
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4213
dc.descriptionТехнологічна освіта. Старша школа. Технологіїuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядаються проблеми організації модульного навчання швейної справи в старшій школі. Встановлено, що модульна програма складається з окремих модулів і враховує: цільове призначення інформаційного матеріалу; сполучення комплексних інтегруючих і часткових дидактичних цілей; повноту навчального матеріалу в модулях; відносну самостійність елементів модуля; реалізацію зворотного зв'язку; оптимальну передачу інформаційного і методичного матеріалу вчителя учневі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы организации модульного обучения швейному делу в старшей школе. Установлено, что модульная программа состоит из отдельных модулей и учитывает: целевое назначение информационного материала; сообщения комплексных интегрирующих и частных дидактических целей; полноту учебного материала в модулях; относительную самостоятельность элементов модуля реализацию обратной связи; оптимальную передачу информационного и методического материала учителя ученику.ru
dc.description.abstractThe article deals with the problems of the organization of modular training in the sewing business at an elementary school. It is established that the modular program consists of separate modules and takes into account: the purpose of the information material; combination of complex integrating and partial didactic goals; completeness of educational material in modules; relative independence of module elements; feedback implementation; optimal transfer of informational and methodical material of the teacher to the student.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля»uk_UA
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UA
dc.subjectмодульна технологіяuk_UA
dc.subjectшвейна справаuk_UA
dc.subjectнавчання технологійuk_UA
dc.subjectпрофильное обучениеuk_UA
dc.subjectмодульная технологияuk_UA
dc.subjectшвейное делоuk_UA
dc.subjectобучение технологийuk_UA
dc.titleЕфективність модульної системи організації профільного навчання швейної справи в старшій школіuk_UA
dc.title.alternativeЭффективность модульной системы организации профильного обучения швейное дело в старшей школеuk_UA
dc.title.alternativeEffectiveness of the module system of organization of professional education sewings in the old schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record