Browsing Факультет філології і журналістики ім. М. Стельмаха by Issue Date
Now showing items 41-60 of 909
-
Параметри придієслівних обов’язкових компонентів формально-синтаксичної структури речення
(Вінниця : Планер, 2013)Стаття присвячена розгляду обов’язкових придієслівних компонентів формально-синтаксичної структури речення. Визначено та охарактеризовано основні параметри обов’язкових придієслівних компонентів формально-синтаксичної ... -
Асоціативні порівняння в мовотворчості М. Стельмаха (на прикладі роману «Чотири броди»)
(2013)У статті з’ясовано асоціативну природу порівняльних конструкцій, уживаних у художній прозі М. Стельмаха, проаналізовано їхню структуру й функціонально-семантичне навантаження. -
Позакласна робота з української літератури як складова професійно-педагогічної діяльності вчителя-словесника
(Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)Статтю присвячено теоретичному аспекту поняття “позакласна робота” як складової професійно-педагогічної діяльності вчителя-філолога в системі літературної освіти. У статті подано аналіз змісту, завдань та функцій наведеного ... -
Формування готовності майбутнього вчителя-словесника до організації позакласної роботи з обдарованими учнями
(Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013)У статті розглядаються основні підходи до розуміння готовності до діяльності як психолого-педагогічної категорії. Досліджується проблема формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи ... -
Семантична модифікація дієслівного складеного присудка з автосемантичними дієсловами
(Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2013)У статті виявлено специфіку автосемантичних дієслів різних лексико-семантичних полів (ЛСП) щодо заповнення ними, позиції дієслівного складеного присудка у формально-граматичній структурі простого речення. Доведено, що ... -
Шевченкові мотиви у творчості Олекси Стороженка
(Вінниця : Планер, 2013)У багатьох творах талановитого і самобутнього прозаїка ХІХ століття Олекси Стороженка спостерігаємо не лише відгук Шевченнкових ідей чи цитування його творів, а й глибоке бачення тих же проблем, які піднімає Великий Кобзар, ... -
«Ресурсоспроможність» іменникової словоназви «подія» (синтагматичні виміри)
(Вінниця : Планер, 2013)У статті акцентовано на суттєвих визначальних ознаках іменникової номінації предметного денотата «подія», а саме: узагальнення факту, явища; атрибутивна характеризація у формі короткої реченнєвої дефініції у вигляді ... -
Метафоричність образу чоловіка у сучасних глянцевих виданнях
(КНУ імені Тараса Шевченка, 2013)У статті реалізовано дослідження концептуального сприйняття і метафоричності образу чоловіка, що висвітлюється на сторінках сучасних глянцевих видань для жінок та чоловіків в Україні на прикладі журналів («Men’s Health», ... -
Спеціалізація синтаксичних одиниць в інформаційних газетних жанрах
(Вінниця, 2013)У статті проаналізовано синтаксичні одиниці мови української преси початку ХХІ століття на тлі диференціації газетних жанрів, схарактеризовано спеціалізовані синтаксичні структури інформаційних жанрів. -
Використання художньо-біографічних джерел при вивченні життєпису Джозефа Конрада
(Івано-Франківськ, 2013)У статті висвітлено сучасні підходи до вивчення біографії письменника Джозефа Конрада використанням художньо-біографічних творів. -
Українська діалектологія : навч. посібник для студентів галузі знань 0203 Гуманітарні науки напряму підготовки 6.020303 Філологія. Українська мова і література
(Вінниця : Нілан-ЛТД, 2013)Навчальний посібник побудовано відповідно до сучасних концепцій викладання дисциплін лінгвістичного циклу. У ньому відповідно до трьох виокремлених змістових модулів подано матеріали лекцій, плани практичних занять, перелік ... -
«Ресурсоспроможність» іменникової словоназви «Подія» (синтагматичні виміри)
(Вінниця : Планер, 2013)У статті акцентовано на суттєвих визначальних ознаках іменникової номінації предметного денотата «подія», а саме: узагальнення факту, явища; атрибутивна характеризація у формі короткої реченнєвої дефініції у вигляді ... -
Розширення семантичного обсягу іменникових словоназв предметних денотатів
(Вінниця : Планер, 2014)Розглянуто проблемні питання, пов‘язані з поглибленим вивченням природи повнозначного слова у його проекції на денотат. Уточненно зміст понять: «семантичний обсяг іменникової словоназви предметного денотата»; «розширення ... -
Гра як інтерактивний метод навчання в професійній підготовці рекламіста
(Вінниця, 2014)Навчальний процес в сучасних умовах має бути орієнтований першочергово на розвиток самостійного мислення та здатності оперативно мобілізувати опанований теоретико-практичний інструментарій для вирішення реальних ... -
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями
(Житомир, 2014)Стаття присвячена розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної ... -
Вираження об’єктного значення обов’язковими прислівними компонентами формально-синтаксичної структури речення
(Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014)У статті розглянуто синтаксичну семантику обов’язкових прислівних компонентів формально-синтаксичної структури речення. Визначено основні форми вираження об’єктного значення, а також групи обов’язкових прислівних компонентів ... -
Моделі семантичних єдностей, спрогнозованих синсемантичними дієсловами розміщення суб’єкта (на матеріалі роману Михайла Стельмаха «Чотири броди»)
(Publishing House „Education and Science” s.f.o., 2014)Спостереження над роллю синсемантичних дієслів у романі «Чотири броди» засвідчує майстерність письменника в умінні користуватися різноструктурними утвореннями, тонке відчуття засобів національної мови, ... -
Проблема порядку слів у теоретичному й прикладному мовознавстві
(2014)У статті здійснено спробу узагальнити досвід вивчення особливостей порядку слів у вітчизняному мовознавстві, визначити ті питання, які потребують перегляду й наукового осмислення. Зазначено, що історія вивчення порядку ... -
Створення творчого освітнього середовища на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та майбутніх учителів-словесників
(Мелітополь, 2014)У статті висвітлено особливості проектування й створення творчого, особистісно зорієнтованого освітнього середовища на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача й студентів-філологів з метою підготовки майбутніх фахівців ... -
Проблема організації позакласної роботи з української літератури в методичній концепції Н. Й. Волошиної
(Кам’янець-Подільський, 2014)У статті розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації відомого українського вченого-методиста, члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної з питань організації ...