Кафедра журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю
Browse by
Recent Submissions
-
Текст як форма існування наукових знань
(2024)У статті розкрито поняття "текст». Увагу зосереджено на характеристиці наукового стилю та його підстилів. З’ясовано, що науковий стиль має своїм завданням точно викласти наукову інформацію. Він обслуговує потреби ... -
Hromadske як обличчя незалежної журналістика на Youtube
(2024)Наукове дослідження сучасної журналістики на YouTube ставить перед собою ряд важливих проблем, які потребують уваги та аналізу. Саме YouTube став платформою, що забезпечує доступ до великої кількості інформації, проте ... -
Онлайн-медіа «The Ukrainians»: структура, контент
(2024)У статті розкрито особливості онлайн-журналістики, висвітлено медійну екосистему «The Ukrainians». Увага зосереджена на аналізі контенту головного вебсайту медіа за 2023 рік -
Структура онлайн-сервісу «Eva Blog»
(2024)У статті вивчається роль блогів у ункціонуванні мережі українських магазинів краси та здоров’я. Аналізується структура онлайн-сервісу «Eva Blog» та тематичне спрямування рубрик цього інтернет-медіа. Окремо ... -
Соціальні мережі як один із напрямів сучасної журналістики
(2024)У науковій розвідці розкрита надзвичайно актуальна тема, оскільки постійна зміна споживацьких звичок, популярність роблять соціальні мережі ефективним інструментом для комунікації. У роботі є досліджено роль та вплив ... -
Журналістські розслідування в іноземних медіа на основі відкритих даних в контексті російсько-української війни (2022-23)
(2024)У статті розкрито актуальність теми російсько-української війни для журналістських розслідувань в іноземних медіа; виділено чотири основних методи проведення журналістських розслідувань за допомогою OSINT -
Роль гонзо-репортажів у системі сучасної світової журналістики
(2024)Дана доповідь присвячується ролі гонзо-репортажів у системі сучасної світової журналістики. Дослідження спрямоване на визначення становища та авторитетності гонзо-репортажів у світовій журналістиці -
Типологічні особливості інтернет-видання «Вінниця.info»
(2024)У статті розкрито типологічні особливості онлайнових видань та порталів Вінниччини на прикладі інтернет-видання «Вінниця.info». Досліджено жанрове наповнення, рубрикацію, дизайн -
Клікбейт-заголовки в онлайн медіа «BBC Україна»
(2024)У статті розглянуто проблему дослідження клікбейт-заголовків у сучасних медіа, зокрема в онлайн-виданні «BBC Україна». Проаналізовано функціонування і вплив клікбейт-заголовків на читачів -
Концепція освітнього проєкту для військових медійниць
(2024)У публікації представлена концепція освітнього проєкту для військових медійниць. Програма курсу передбачає опрацювання безпекових питань, проблем доступу до інформації, ґендерної дискримінації та насильства. Освітній ... -
Роль соціальних мереж для онлайнового медіа під час війни
(2024)У статті на прикладі одного онлайнового видання #Букви описані можливості активного і ефективного використання різних платформ соціальних мереж для просування свого контенту. Описані особливості такої роботи під час війни -
Інструментарій електронних медіа в процесі іміджбілдінгу (на прикладі порівняння публікацій про Україну в антверпенській газеті «Gazet van antwerpen» та Івано-Франківській газеті «Курс»).
(2024)Доповідь присвячена проблемі формування інструментарію електронних медіа (зарубіжної газети “Gazet van Antwerpen” та івано-франківської «Курс») у процесі іміджбілдінгу воєнної України -
Особливості формування репутації через соціальні мережі та медіа в Україні
(2024)Стаття розглядає особливості формування репутації українських осіб та компаній через соціальні мережі та засоби масової інформації (ЗМІ). Досліджуються ключові фактори впливу на формування репутації в умовах сучасної ... -
Особливості розповсюдження сучасної російської пропаганди у соціальних мережах
(2024)Було досліджено, що сучасна російська пропаганда становить значний виклик для світового порядку та безпеки, використовуючи маніпуляції громадською думкою, дестабілізуючи країни та виправдовуючи агресивні дії. Соціальні ... -
Комунікативні технології у виборчому процесі: ефективність та особливості використання
(2024)У дослідженні з’ясовуємо вплив комунікативних технологій, які використовуються під час виборчого процесу, та окреслюємо комунікаційні канали, що застосовуються для залучення електорату до виборів -
Рівність та різноманітність у медіа
(2024)Розглянуто ключові аспекти рівності та різноманітності у медіа-просторі та їх вплив на формування громадської думки і культурну інтеграцію. Дослідження охоплює різноманітні форми медіа, від традиційних до цифрових ... -
Інструменти виявлення діпфейку на прикладі сучасних матеріалів
(2024)У цій статті досліджено використання діпфейків у сучасних матеріалах, апробовано конкретні інструменти для виявлення діпфейку в трьох матеріалах. Дослідження сприяє підвищенню обізнаності про діпфейки та їхній вплив на ... -
Класифікація видів та особливості цифрових медіа
(2024)У статті на підставі систематизації наукових підходів здійснено класифікацію видів та особливостей цифрових медіа, які функціонують у світі. Визначений перелік цифрових медіа включає ті, які можуть бути використані як з ... -
Пропагандистські методи в інформаційному просторі під час війни
(2024)З початку повномасштабного вторгнення пропаганда Росії набула небаченого розмаху та заполонила інформаційний простір не тільки України, а й всього цивілізованого світу. Пропагандистські методи в інформаційному ... -
Переваги та обмеження методів фактчекінгу
(2024)У статті розкрито переваги та обмеження методів фактчекінгу, описано їхні можливості, проаналізовано процес створення інформаційного впливу, дезінформації та конфліктних ситуацій. Досліджено їхні наслідки, проблеми та ...