Готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку
Abstract
У статті досліджено сутність понять «професійний саморозвиток» та «готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку». Здійснено узагальнення наукових поглядів на поняття «готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку». Сформульовано авторський погляд на трактування досліджуваного поняття. Доведено важливість формування готовності до професійного саморозвитку у процесі підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ. В статье исследована сущность понятий «профессиональное саморазвитие» и «готовность будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию». Осуществлено обобщение научных взглядов на понятие «готовность будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию». Сформулировано авторский взгляд на трактовку изучаемого понятия. Доказана важность формирования готовности к профессиональному саморазвитию в процессе подготовки будущих педагогов в вузе. The essence of the notions "professional self-development" and "readiness of future teachers for continuing professional self-development" is investigated in the article. Generalization of scientific views as to the notion "readiness of future teachers for continuing professional self-development."
The view of author was highlighted in respect to this concept in the article. The importance of forming of readiness to professional self-development in the process of training of future pedagogs in universities was proved.