Search
Now showing items 1-8 of 8
Розв’язування ситуаційно-методичних задач як чинник особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя хімії профільної школи
(Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2018-06-16)
У тезах розкривається проблема використання ситуаційно-методичних задач у процесі фахової підготовки майбутніх учителів хімії профільної школи як чинника їх особистісно-професійного розвитку.
Підготовка майбутнього вчителя до викладання спеціальних курсів з хімії у класах з поглибленим вивченням предмету
(2018)
У статті розкрито методику підготовки майбутнього вчителя до впровадження спеціальних курсів з хімії у класах з поглибленим вивченням предмету.
Використання алгоритмічних приписів у навчанні учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії
(Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015)
У статті розкрито методику використання алгоритмічних приписів при навчанні учнів основної школи розв'язувати розрахункові задачі з хімії.
Семінарські заняття з груповою діяльністю учнів як форма організації навчання хімії
(Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015)
У статті розкрита структура робочого семінару як форми організації навчальної діяльності учнів з хімії в умовах групової роботи. Наведено приклад завдань для групової роботи учнів з теми «Хімічні властивості кислот».
Хіміко-технологічна практика у системі підготовки майбутнього вчителя хімії
(Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015)
У статті розкрито завдання, зміст, прогнозовані результати і етапи проведення хіміко-технологічної практики при підготовці майбутніх вчителів хімії.
Тестовий контроль знань студентів з методики навчання хімії у старшій профільній школі
(Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015)
У статті охарактеризовано особливості використання цифро-буквеного тесту як засоби контролю знань студентів з методики навчання хімії у старшій профільній школі.
Методика навчання хімії на профільному рівні: навчальний посібник
(Вінниця : ВДПУ, 2023)
У навчальному посібнику розглянуті основні питання навчання хімії на профільному рівні у закладах загальної середньої освіти: розкрито концептуальні положення організації профільного навчання, особливості навчання хімії ...
Типові недоліки в знаннях і уміннях учнів з органічної хімії
(2023)
Мета статті полягає у представленні класифікації типових недоліків в знаннях і уміннях учнів з органічної хімії, розкритті причин їх виникнення та негативних наслідків їх існування, визначенні способів їх усунення. ...