Show simple item record

dc.contributor.authorЛятамбур, А. М.
dc.date.accessioned2024-04-01T09:10:27Z
dc.date.available2024-04-01T09:10:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛятамбур А. М. Формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі використання дидактичних ігор : кваліфікаційна робота / Алєся Миколаївна Лятамбур; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця : ВДПУ, 2020. – 77 с.: іл. – На правах рукописуuk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/12263
dc.descriptionБіологія. Екологія. Екологічна компетентність. Основна школаuk_UA
dc.description.abstractНа підставі аналізу наукових джерел здійснено дефінітивний аналіз базових понять дослідження, виокремлено структурні компоненти, критерії і показники сформованості екологічної компетентності учнів основної школи. Обґрунтовані типологія та конструювання екологічних дидактичних ігор, розроблена методика формування екологічної компетентності школярів у процесі використання дидактичних ігор. Шляхом експерименту встановлено, що впровадження комплексу дидактичних ігор на уроках біології є ефективним та дозволяє формувати основи екологічних знань дітей підліткового віку, сприяє набуттю навичок екологічно доцільної поведінки, виховує відповідальність за збереження довкілля, і як результат, сприяє формуванню екологічної компетентності учнів.uk_UA
dc.description.abstractIt was conducted a definitive analysis of the basic concepts of the study based on the analysis of scientific sources, it was distinguished the structural components, criteria and indicators of the formation of the ecological competence of primary school pupils. The typology and construction of ecological didactic games are substantiated, as well as the developed methodology for the formation of ecological competence of schoolchildren in the process of using didactic games. It has been experimentally established that the introduction of a set of didactic games in biology lessons is effective and allows forming the foundations of ecological knowledge in adolescent children. It promotes the acquisition of skills for environmentally sound behavior, educates responsibility for preserving the environment, and as a result, contributes to the formation of ecological competence of students.en
dc.publisherВінниця : ВДПУuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.subjectучні основної школиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectметодика формуванняuk_UA
dc.subjectуроки біологіїuk_UA
dc.subjectthe ecological competenceuk_UA
dc.subjectdidactic gamesuk_UA
dc.subjectprimary school pupilsuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectmethodology for the formationuk_UA
dc.subjectbiology lessonsuk_UA
dc.titleФормування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі використання дидактичних ігорuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record