Методичні засади розробки курсів за вибором з хімії для учнів закладів загальної середньої освіти
Abstract
У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз психолого-педагогічної і науково-методичної літературу з проблеми дослідження. У роботі теоретично обґрунтовано зміст і структуру прикладного курсу за вибором «Хімія і харчування», розроблено навчальну програму, методичні рекомендації для вчителів та навчальні матеріали для учнів, зокрема інструкції до практичних занять. Розкрито результати дослідження практичного стану впровадження курсів за вибором з хімії у старшій профільній школі.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (54 найменування). Загальний обсяг дипломної роботи – 76 сторінок, з них 2 таблиці і 6 рисунків. In the qualification work, an analysis of psychological-pedagogical and scientific-methodical literature on the research problem was carried out. The work theoretically substantiates the content and structure of the applied course «Chemistry and nutrition», developed a curriculum, methodological recommendations for teachers and educational materials for students, in particular, instructions for practical classes. The results of the study of the practical state of implementation of elective courses in chemistry in senior professional schools are revealed.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources (54 names). The total volume of the thesis is 76 pages, including 2 tables and 6 figures.