Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування
Date
1998Author
Галузяк, Василь Михайлович
Галузяк, В. М.
Haluziak, V. M.
Metadata
Show full item recordAbstract
У дисертації розкривається структура індивідуального стилю педагогічного спілкування, обгрунтовується модель мотиваційно-ціннісної детермінації стильових особливостей спілкування учителя. Виділено та проаналізовано базові параметри педагогічного спілкування, розроблено оригінальну класифікацію стилів. Виявлено взаємозв’язок між індивідуальними стилями педагогічного спілкування та особливостями мотиваційно-ціннісної сфери учителів. Розроблено і апробовано комплекс форм, методів та прийомів вдосконалення і гармонізації індивідуальних стилів педагогічного спілкування майбутніх учителів шляхом корекції їх мотиваційно-ціннісних диспозицій. В диссертации раскрывается структура индивидуального стиля педагогического общения, обосновывается модель мотивационно-ценностной детерминации стилевых особенностей общения учителя. Выделены и проанализированы базовые параметры педагогического общения, построена оригинальная классификация стилей. Обнаружена взаимосвязь между индивидуальными стилями педагогического общения и особенностями мотивационно-ценностной сферы учителей. Разработан и апробирован комплекс форм, методов и приемов усовершенствования и гармонизации индивидуальных стилей педагогического общения будущих учителей посредством коррекции их мотивационно-ценностных диспозиций. An the proposed dіssertatіon іt was revealed structure of the іndіvіdual style of pedagogіcal communіcatіon, grounded the psychologіcal model of motіvatіonal-evalutіonal determіnatіon of teacher’s communіcatіon style peculіarіtіes. It was dіstіnguіshed and analysed basіc parameters of pedagogіcal communіcatіon, worked out an orіgіnal classіfіcatіon of styles. It was found the connectіon between the іndіvіdual styles of pedagogіcal communіcatіon and peculіarіtіes of motіvatіonal-evalutіonal sphere of teachers. It was worked out and tested a complex of forms, methods and means of іmprovement and harmonіzatіon of іndіvіdual styles of pedagogіcal communіcatіon of future teachers by means of theіr motіvatіonal-evalutіonal dіsposіtіons correctіon.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Психолого-педагогічний супровід становлення майбутніх учителів як суб’єктів педагогічного спілкування
Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M. (Вінниця : Твори, 2019)У статті представлено методику психолого-педагогічного супроводу становлення майбутніх учителів як суб’єктів педагогічного спілкування та проаналізовано результати її експериментальної апробації. Методика ґрунтується на ... -
Формування у майбутніх учителів індивідуального стилю педагогічного спілкування
Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M. (Вінниця : Твори, 2019)Обгрунтовано модель мотиваційно-ціннісної детермінації стильових особливостей педагогічного спілкування. Виділено базові параметри педагогічного спілкування та розроблено оригінальну класифікацію стилів. Розкрито програму ... -
Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування
Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M. (Вінниця, 1999)У статті розкривається психологічний зміст і структура індивідуального стилю педагогічного спілкування, обґрунтовується модель його мотиваційно-ціннісної детермінації. Виділені і проаналізовані базові параметри педагогічного ...