Інформаційні технології навчання як один із засобів стимулювання пізнавального інтересу учнів початкових класів
Abstract
Завдяки застосуванню елементів інформаційної культури у початковій школі маленьким учням цікаво і весело вчитися, і це є велінням часу. Комп’ютер стає їх другом і помічником у багатьох корисних справах. Комп’ютер не може замінити вчителя, більш того, він стає ефективним засобом навчання лише тоді, коли вчитель вміло керує взаємодією учня з ним. Удало підібрані комп’ютерні програми, як правило, забезпечують розвиток творчих здібностей дітей, їх інтересів, вмінь і навичок, є потужними джерелами розвитку пізнавальної активності та інтелектуальних почуттів дитини, пізнавального інтересу до навчального предмету. Благодаря применению элементов информационной культуры в начальной школе маленьким ученикам интересно и весело учиться, и это является велением времени. Компьютер становится их другом и помощником во многих полезных делах. Компьютер не может заменить учителя, более того, он становится эффективным средством обучения только тогда, когда учитель умело руководит взаимодействием ученика с ним. Удачно подобранные компьютерные программы, как правило, обеспечивают развитие творческих способностей детей, их интересов, умений и навыков, являются мощными источниками развития познавательной активности и интеллектуальных чувств ребенка, познавательного интереса к учебному предмету. Thanks to the use of elements of informational culture in elementary school, it is interesting and fun to study small pupils, and this is a precept of time. The computer becomes their friend and helper in many useful things. A computer can not replace a teacher, moreover, it becomes an effective means of learning only when the teacher skillfully manages the student's interaction with him. Well-chosen computer programs, as a rule, provide development of creative abilities of children, their interests, skills and abilities, are powerful sources of development of cognitive activity and intellectual sentiments of the child, cognitive interest in the subject.