Вивчення євроатлантичної інтеграції у школі в контексті змін до законодавства України 2010 року
Abstract
Метою статті є спроба подивитися на ситуацію, що склалася в Україні навколо питання євроатлантичної інтеграції, і визначити, яким чином має поводитися у даній ситуації вчитель, щоб забезпечити цілісний розвиток особистості у школі і підготувати учня до майбутнього дорослого життя з урахуванням всіх геополітичних реалій. Целью статьи является попытка посмотреть на ситуацию, которая сложилась в Украине вокруг вопроса евроатлантичной интеграции, и определить, каким образом должен вести себя в данной ситуации учитель, чтобы обеспечить целостное развитие личности в школе и подготовить ученика к будущему взрослой жизни с учетом всех геополитических реалий. The purpose of the article is to try to look at the situation in Ukraine around the issue of Euro-Atlantic integration and to determine how the teacher should behave in this situation in order to ensure a holistic development of a personality at school and to prepare the student for future adulthood, taking into account all geopolitical realities.