Show simple item record

dc.contributor.authorСеменюк, С.П.
dc.contributor.authorSemenyuk, S.P.
dc.contributor.authorМиколюк, Д.М.
dc.contributor.authorMykolyuk, D.M.
dc.contributor.authorМарущак, О.В.
dc.contributor.authorMarushchak, O.V.
dc.date.accessioned2021-02-04T11:39:57Z
dc.date.available2021-02-04T11:39:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСеменюк С.П.Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні майбутніх педагогів середньої та професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва геометричної побудови орнаменту / С.П. Семенюк, Д.М. Миколюк, О.В. Марущак // Проектування змісту і технологій художньо-графічної підготовки та художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти (студентів) і молодих учених: Збірник наукових праць / С.Д. Цвілик (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. Вип. 1. - С 67-72uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.322:7.016.4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7043
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Міжпредметні зв'язки. Професійна освіта.uk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано об’єктивну доцільність реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва геометричної побудови орнаменту; наведено конкретні приклади застосування геометричних знань під час створення орнаменту.uk_UA
dc.description.abstractВ статье теоретически обосновано объективную целесообразность реализации межпредметных связей в обучении будущих учителей трудового обучения и технологий, педагогов профессионального образования, специалистов изобразительного и декоративного искусства геометрического построения орнамента; приведены конкретные примеры применения геометрических знаний при создании орнамента.ru
dc.description.abstractThe article theoretically substantiates the objective expediency of the implementation of interdisciplinary links in the training of future teachers of labor education and technology, teachers of vocational education, specialists in fine and decorative arts of geometric ornament design; specific examples of application of geometric knowledge during ornament creation are given.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectучитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectпедагог професійної освітиuk_UA
dc.subjectфахівець образотворчого та декоративного мистецтваuk_UA
dc.subjectорнаментuk_UA
dc.subjectгеометрична побудоваuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectпедагог профессионального образованияuk_UA
dc.subjectспециалист изобразительного и декоративного искусстваuk_UA
dc.subjectорнаментuk_UA
dc.subjectгеометрическое построениеuk_UA
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectteacher of labor training and technologyuk_UA
dc.subjectteacher of vocational educationuk_UA
dc.subjectspecialist in fine and decorative artsuk_UA
dc.subjectornamentuk_UA
dc.subjectgeometric constructionuk_UA
dc.subjectinter-subject connectionuk_UA
dc.titleРеалізація міжпредметних зв’язків у навчанні майбутніх педагогів середньої та професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва геометричної побудови орнаментуuk_UA
dc.title.alternativeРеализация межпредметных связей в обучении будущих педагогов среднего и профессионального образования, специалистов изобразительного и декоративного искусства геометрического построения орнаментаuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of interdisciplinary links in the training of future teachers of secondary and vocational education, specialists in fine and decorative arts of geometric construction of ornamentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record