STEM-освіта в процесі підготовки майбутніх робітників електротехнічного профілю
Дата
2020Автор
Матвійчук, А.Я.
Matviychuk, A.Ya.
Іванчук, А.В.
Ivanchuk, A.V.
Хватков, П.В.
Khvatkov, P.V.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті проаналізовано зміст понять STEM/STEAM/STREAM-освіти та обґрунтовано необхідність їх упровадження при підготовці компетентних робітників по ремонту і налагодженню електрообладнання та електромонтерів.
Запропоновано шляхи застосування елементів STREAM – освіти при викладанні електротехніки в професійно-технічних закладах. Доведено, що впровадження STREAM-технології у навчальний процес закладу професійно-технічної освіти ефективно впливає на формування фахових компетентностей майбутніх робітників електротехнічних спеціальностей. В статье проанализировано содержание понятий STEM / STEAM / STREAM-образования и обоснована необходимость их внедрения при подготовке компетентных работников по ремонту и наладке электрооборудования и электромонтеров.
Предложены пути применения элементов STREAM - образования при преподавании электротехники в профессионально-технических заведениях. Доказано, что внедрение STREAM-технологии в учебный процесс заведения профессионально-технического образования эффективно влияет на формирование профессиональных компетенций будущих рабочих электротехнических специальностей. The article analyzes the content of STEM/STEAM/STREAM-education concepts and substantiated the need for their implementation in the training of competent workers for repair and installation of electrical equipment and electrical wiringers.
It is proved that the introduction of STREAM-technology into the educational process of the institution of vocational education effectively affects the formation of professional competences of future workers of electrical specialties.