Show simple item record

dc.contributor.authorГаркушевський, В.С.
dc.contributor.authorGarkushevsky, V.S.
dc.contributor.authorПрибиш, О.С.
dc.contributor.authorPribish, O.S.
dc.contributor.authorЧорнобров, А.Л.
dc.contributor.authorChornobrov, A.L.
dc.date.accessioned2021-01-26T11:48:55Z
dc.date.available2021-01-26T11:48:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГаркушевський В.С. Розвиток дизайн-мислення учнів профільної школи за умов STEAM-освіти / В.С. Гаркушевський, О.С. Прибиш, А.Л. Чорнобров // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – С 87-91uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33:004.77
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6875
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Дизайн-мислення. STEAM.uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про розвиток дизайн-мислення учнів профільної школи за умов STEAM-підходу. Встановлено, що дизайнерське мислення є потужним засобом реалізації̈ STEAM-підходу, як для учнів профільної школи, так і для вчителів трудового навчання та технологій. Методологія дизайн-мислення є багатоступеневою (емпатія, визначення, генерація ідей, створення прототипу, тестування). Ці ідеї можна використовувати для створення досвіду на основі STEAM, який є відкритим, креативним для мотивації й розвитку творчого мислення учнів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье говорится о развитии дизайн-мышления учащихся профильной школы в условиях STEAM-подхода. Установлено, что дизайнерское мышление является мощным средством реализациӥ STEAM-подхода, как для учеников профильной школы, так и для учителей трудового обучения и технологий. Методология дизайн-мышления является многоступенчатой (эмпатия, определения, генерация идей, создание прототипа, тестирование). Эти идеи можно использовать для создания опыта на основе STEAM, который является открытым, креативным для мотивации и развития творческого мышления учащихся.ru
dc.description.abstractThe article deals with the development of design thinking of students of the profile school under the conditions of STEAM-approach. It has been established that design thinking is a powerful tool for implementing the STEAM-approach, both for students of specialized schools and for teachers of labor training and technology. The methodology of design thinking is multilevel (empathy, definition, generation of ideas, prototyping, testing). These ideas can be used to create a STEAM-based experience that is open, creative, to motivate and develop students’ creative thinking.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectSTEAM-освітаuk_UA
dc.subjectдизайн-мисленняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectвизначенняuk_UA
dc.subjectгенерація ідейuk_UA
dc.subjectпрототипuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectцілі й етапиuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectSTEAM-образованиеuk_UA
dc.subjectдизайн-мышлениеuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectэтапыuk_UA
dc.subjectэмпатияuk_UA
dc.subjectопределенияuk_UA
dc.subjectгенерация идейuk_UA
dc.subjectпрототипuk_UA
dc.subjectтестированиеuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectцели и этапыuk_UA
dc.subjectсодержание обученияuk_UA
dc.subjectразвитие личностиuk_UA
dc.subjectSTEAM-educationuk_UA
dc.subjectdesign-targetinguk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectstageuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectgeneration of ideasuk_UA
dc.subjectprototypeuk_UA
dc.subjecttestuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectstageuk_UA
dc.subjectstage of developmentuk_UA
dc.subjectdevelopment of specialtyuk_UA
dc.titleРозвиток дизайн-мислення учнів профільної школи за умов STEAM-освітиuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие дизайн-мышления учащихся профильной школы в условиях STEAM-образованияuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of design thinking of students of profile school in the conditions of STEAM-educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record