Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С.Д.
dc.contributor.authorTsvilyk, S.D.
dc.contributor.authorКамінська, І.В.
dc.contributor.authorKaminska, I.V.
dc.contributor.authorШевчук, Ю.С.
dc.contributor.authorShevchuk, Yu.S.
dc.date.accessioned2021-01-04T19:01:49Z
dc.date.available2021-01-04T19:01:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЦвілик С.Д. Аспекти проектування особистості педагога професійного навчання в сучасних умовах / С.Д. Цвілик, І.В. Камінська, Ю.С. Шевчук // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – С 3-6uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.091.33:004:744
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6547
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Види діяльності. Інформатизація.uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про окремі аспекти проектування особистості педагога професійної освіти в сучасних умовах. Встановлено, що в сучасних умовах гостро актуалізовано необхідність перегляду комплексу загальних і фахових компетентностей, змістових і процесуальних характеристик діяльності педагога в умовах особистісно-орієнтованого, компетентнісного й системного підходів, гуманізації, технологізації, інформатизації, інтеграції та інших тенденцій розвитку педагогічної освіти. Зміни обумовлені інноваційністю та інтеграційними процесами науки, виробництва, соціально-економічної і культурної сферами суспільства; розвитком фундаментальних і прикладних досліджень; неухильним наближенням вітчизняної професійної освіти до світових освітніх стандартів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье говорится об отдельных аспектах проектирования личности педагога профессионального образования в современных условиях. Установлено, что в современных условиях остро актуализирован необходимость пересмотра комплекса общих и профессиональных компетенций, содержательных и процессуальных характеристик деятельности педагога в условиях личностно-ориентированного, компетентностного и системного подходов, гуманизации, технологизации, информатизации, интеграции и других тенденций развития педагогического образования. Изменения обусловлены инновационностью и интеграционными процессами науки, производства, социально-экономической и культурной сферами общества; развитием фундаментальных и прикладных исследований; неуклонным приближением отечественной профессионального образования к мировым образовательным стандартам.ru
dc.description.abstractThe article deals with some aspects of designing the personality of a teacher of vocational education in modern conditions. It is established that in modern conditions the need to revise the set of general and professional competencies, content and procedural characteristics of the teacher in terms of personality-oriented, competency and system approaches, humanization, technology, informatization, integration and other trends in pedagogical education. The changes are due to innovation and integration processes of science, production, socio-economic and cultural spheres of society; development of basic and applied research; steady approximation of domestic vocational education to world educational standards.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectпедагог професійної освітиuk_UA
dc.subjectвиди діяльностіuk_UA
dc.subjectкомпоненти діяльностіuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectпроектування особистостіuk_UA
dc.subjectпедагог профессионального образованияuk_UA
dc.subjectвиды деятельностиuk_UA
dc.subjectкомпоненты деятельностиuk_UA
dc.subjectкомпетентностиuk_UA
dc.subjectпроектирование личностиuk_UA
dc.subjectteacher of professional educationuk_UA
dc.subjecttypes of activityuk_UA
dc.subjectcomponents of activityuk_UA
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjectpersonality designuk_UA
dc.titleАспекти проектування особистості педагога професійного навчання в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeАспекты проектирования личности педагога профессионального обучения в современных условияхuk_UA
dc.title.alternativeAspects of designing the personality of a teacher of vocational training in modern conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record