Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О.В.
dc.contributor.authorMarushchak, O.V.
dc.contributor.authorБойчук, С.О.
dc.contributor.authorБойчук, С.А.
dc.contributor.authorBoychuk, S.O.
dc.contributor.authorМагдич, Я.І.
dc.contributor.authorМагдич, Я.И.
dc.contributor.authorMahdych, YA.I.
dc.date.accessioned2020-12-21T10:37:00Z
dc.date.available2020-12-21T10:37:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМарущак О.В.Теоретико-методологічні аспекти інтеграції сучасного наукового знання у підготовці майбутніх учителів технологій та педагогів професійної освіти / О.В. Марущак, С.О. Бойчук, Я.І. Магдич // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – С 6-12uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378:371.13
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6459
dc.descriptionОбразотворче мистецтво. Технології. Інтеграція.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретико-методологічні аспекти інтеграції сучасного наукового знання у підготовці майбутніх учителів технологій та педагогів професійної освіти; розглянуто історичні етапи розвитку дефініції «інтеграція», трактування розглядуваного поняття сучасними філософами та науковцями; визначено необхідну умову та важливий наслідок реалізації інтеграції; схарактеризовано сутність інтеграції в освітньому процесі; визначено методологічні принципи, що набувають важливого значення у розробленні методологічних основ інтеграції знань, та об’єктивну основу інтеграції наук і наукових знань.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснованы теоретико-методологические аспекты интеграции современного научного знания в подготовке будущих учителей технологии и педагогов профессионального образования; рассмотрены исторические этапы развития дефиниции «интеграция», трактовка рассматриваемого понятия современными философами и учеными; определено необходимое условие и важный результат реализации интеграции; охарактеризован сущность интеграции в образовательном процессе; определены методологические принципы, приобретают важное значение в разработке методологических основ интеграции знаний и объективную основу интеграции наук и научных знаний.ru
dc.description.abstractThe article substantiates the theoretical and methodological aspects of the integration of modern scientific knowledge in the training of future teachers of technology and teachers of vocational education; the historical stages of development of the definition of «integration», the interpretation of the concept by modern philosophers and scientists are considered; the necessary condition and important consequence of the implementation of integration are determined; the essence of integration in the educational process is characterized; identified methodological principles that are important in the development of methodological foundations for the integration of knowledge, and the objective basis for the integration of science and scientific knowledge.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectучитель технологійuk_UA
dc.subjectпедагог професійної освітиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectнаукове знанняuk_UA
dc.subjectтеоретико-методологічні аспектиuk_UA
dc.subjectметодологічні принципиuk_UA
dc.subjectучитель технологийuk_UA
dc.subjectпедагог профессионального образованияuk_UA
dc.subjectинтеграцияuk_UA
dc.subjectнаучное знаниеuk_UA
dc.subjectтеоретико-методологические аспектыuk_UA
dc.subjectметодологические принципыuk_UA
dc.subjectteacher of technologiesuk_UA
dc.subjectteacher of professional educationuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectscientific knowledgeuk_UA
dc.subjecttheoretical and methodological aspectsuk_UA
dc.subjectmethodological principlesuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти інтеграції сучасного наукового знання у підготовці майбутніх учителів технологій та педагогів професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeТеоретико-методологические аспекты интеграции современного научного знания в подготовке будущих учителей технологии и педагогов профессионального образованияuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of integration of modern scientific knowledge in the training of future technology teachers and teachers of vocational educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record