Search
Now showing items 1-10 of 20
Модернізація професійної підготовки майбутніх учителів
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті розглянута проблема модернізації професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інформаційного суспільства. Використання сучасних інформаційних технологій в підвищенні мотивації навчання студентів в університеті, ...
Особливості використання онлайн тестування для формування математичних компетентностей студентів
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті висвітлюються побудова структури тестових завдань і різнопланові типи тестів. Описано переваги і процес використання тестового комплексу для теми «Диференціальне числення функції однієї змінної».
Проблема особистості в педагогічній взаємодії
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті розглядається структура особистості майбутнього вчителя технологічних дисциплін як
учасника та організатора педагогічної взаємодії.
Нехімічні та проміжні форми адиктивної поведінки підлітків
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті аналізуються різні групи різновидів адиктивної поведінки: нехімічні адикції (комп’ютерна та Інтернет-залежність, трудоголізм), проміжні форми (анорексія, булімія). Розглянуто причини виникнення та стадії розвитку ...
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики середніх загальноосвітніх шкіл,
професійно-технічних навчальних закладів, працівники вищих навчальних закладів I-II і III-IV рівнів
акредитації висвітлюють ...
Визначення основних принципів відбору і структурування навчальної інформації
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті описані принципи відбору і структурування навчальної інформації, що проектуються на навчальну дисципліну «Математичне моделювання в економіці»
Формування моральної свідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті розкриваються педагогічні умови формування моральної свідомості студентів вищих
педагогічних навчальних закладів, визначаються критерії та рівні розвитку їх моральної свідомості.
Упровадження інноваційних технологій у процес професійної підготовки майбутніх фахівців юридичних спеціальностей
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті розглядається юридичний освітній простір, що складається з двох типів педагогічних процесів — інноваційних і традиційних. Від того, яка модель освіти, інноваційна чи традиційна, застосовується, залежить і вибір ...
Проектування змісту професійної підготовки вчителя технологій з основ аграрного виробництва
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті обґрунтовано необхідність застосування інтеграції як пріоритетної форми організації змісту освіти; необхідність переосмислення сутності модуля як ключової дидактичної парадигми й основного елемента модульної ...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні української мови у загальноосвітніх закладах
(Київ-Вінниця: Планер, 2014)
У статті розглянуто можливість використання електронних навчальних посібників під час вивчення української мови у старшій школі, описана методика використання електронних матеріалів для підвищення зацікавленості учнів, ...