Show simple item record

dc.contributor.authorКоломієць, Дмитро
dc.contributor.authorKolomiets, Dmitrо
dc.contributor.authorКоломієць, Тарас
dc.contributor.authorKolomiets, Taras
dc.contributor.authorШвець, Олена
dc.contributor.authorShvets, Olena
dc.date.accessioned2020-07-06T09:41:31Z
dc.date.available2020-07-06T09:41:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДмитро Коломієць STEM-, STEAM- І STREAM - освіта як нова форма та найвищий рівень інтеграції знань /Дмитро Коломієць, Тарас Коломієць, Олена Швець // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій: зб. наук. пр. / С.В. Подолянчук (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 17. – С. 250-254uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5136
dc.descriptionТехнологічна освіта. Інтеграція наукових знань. Дизайнерське мислення.uk_UA
dc.description.abstractУ статті продемонстровано, що STEM-, STEAM- і STREAM- освіта є найвищим рівнем інтеграції наукових знань, технологій, інженерії, мистецтва, комунікації й математичних обчислень. Найдоцільнішою формою, що забезпечує такого рівня інтеграцію знань і видів діяльності, визначено виконання STEM-, STEAM- або STREAM-проектів. Доведено, що STREAM-освіта є міждисциплінарним інтегрованим стилем навчання, який формує критичне й дизайнерське мислення, вміння працювати в команді; виховує ініціативність, відповідальність; формує підприємницькі здібності та здатність до самоорганізації.uk_UA
dc.description.abstractВ статье показано, что STEM-, STEAM- и STREAM- образование является самым высоким уровнем интеграции научных знаний, технологий, инженерии, искусства, коммуникации и математических вычислений. Целесообразной формой, обеспечивает такого уровня интеграции знаний и видов деятельности, определено выполнение STEM-, STEAM- или STREAM-проектов. Доказано, что STREAM-образование является междисциплинарным интегрированным стилем обучения, который формирует критическое и дизайнерское мышление, умение работать в команде; воспитывает инициативность, ответственность; формирует предпринимательские способности и способность к самоорганизации.ru
dc.description.abstractThe article demonstrates that STEM-, STEAM- and STREAM- education is the highest level of integration of scientific knowledge, technology, engineering, art, communication and mathematical calculations. The most appropriate form to ensure this level of integration of knowledge and activities is the implementation of STEM, STEAM or STREAM projects. It is proven that STREAM education is an interdisciplinary integrated learning style that shapes critical and design thinking, teamwork; fosters initiative, responsibility; develops entrepreneurial and self-organizing abilities.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectSTEM-uk_UA
dc.subjectSTEAM-uk_UA
dc.subjectSTREAM-освітаuk_UA
dc.subjectинтеграция знанийuk_UA
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectпроектная деятельностьuk_UA
dc.subjectSTEM-uk_UA
dc.subjectSTEAM-uk_UA
dc.subjectSTREAM-образованиеuk_UA
dc.subjectknowledge integrationuk_UA
dc.subjectcross-curricular linksuk_UA
dc.subjectproject activityuk_UA
dc.subjectSTEM-uk_UA
dc.subjectSTEAM-uk_UA
dc.subjectSTREAM-educationuk_UA
dc.titleSTEM-, STEAM- І STREAM - освіта як нова форма та найвищий рівень інтеграції знаньuk_UA
dc.title.alternativeSTEM-, STEAM- И STREAM - образование как новая форма и высокий уровень интеграции знанийuk_UA
dc.title.alternativeSTEM, STEAM AND STREAM education as the new form and the highest level of integration of knowledgeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record