Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С.Д.
dc.contributor.authorTsvilyk, S. D.
dc.contributor.authorКушнір, Д. П.
dc.contributor.authorKushnir, D. P.
dc.contributor.authorЧичирко, О. Ю.
dc.contributor.authorЧичирко, Е. Ю.
dc.contributor.authorChichirko, O. Yu.
dc.date.accessioned2020-05-12T11:07:59Z
dc.date.available2020-05-12T11:07:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Актуальні підходи до моніторингу якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної освіти / С. Д. Цвілик, Д. П. Кушнір, О. Ю. Чичирко // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 1. – С. 181-186uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.3.014.6:005.6
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5009
dc.descriptionТехнологічна освіта. Моніторинг. Рейтингuk_UA
dc.description.abstractВ статті йдеться про актуальні підходи до моніторингу якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної освіти. Встановлено, що моніторинг дає змогу вчасно виявити негативні тенденції, проблеми в освітній діяльності й знайти шляхи їхнього розв’язання. Основними вимогами щодо проведення моніторингу є: об’єктивність: максимальне виключення суб’єктивних оцінок; облік усіх результатів (позитивних і негативних); створення рівних умов для перевірки усіх учнів; валідність: повна й усебічна відповідність пропонованих контрольних завдань досліджуваному матеріалу, чіткості критеріїв вибору й оцінювання, можливість підтвердження позитивних чи негативних результатів різними засобами контролю; надійність: стійкість результатів одержаних під час повторного контролю та у проведенні контролю внутрішніми та зовнішніми експертами; систематичність: проведення етапів і видів моніторингу в певній послідовності та системі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье говорится об актуальных подходы к мониторингу качества подготовки будущих квалифицированных рабочих в учреждениях профессионального образования. Установлено, что мониторинг позволяет своевременно выявить негативные тенденции, проблемы в образовательной деятельности и найти пути их решения. Основными требованиями по проведению мониторинга являются: объективность: максимальное исключение субъективных оценок; учет всех результатов (положительных и отрицательных); создание равных условий для проверки всех учащихся; валидность: полная и всесторонняя соответствие предлагаемых контрольных заданий изучаемому материалу, четкости критериев выбора и оценки, возможность подтверждения позитивных или негативных результатов различными средствами контроля; надежность: устойчивость результатов полученных при повторном контроля и в проведении контроля внутренними и внешними экспертами; систематичность: проведение этапов и видов мониторинга в определенной последовательности и системе.ru
dc.description.abstractThe article deals with current approaches to monitoring the quality of training of future skilled workers in vocational education institutions. It is established that monitoring allows to identify in a timely manner negative trends, problems in educational activity and to find ways to solve them. The main requirements for monitoring are: objectivity: maximum exclusion of subjective assessments; accounting of all results (positive and negative); creating a level playing field for all students; validity: full and comprehensive compliance of the proposed control tasks with the test material, the clarity of selection and evaluation criteria, the possibility of confirmation of positive or negative results by different means of control; reliability: the robustness of the results obtained during re-control and control by internal and external experts; systematic: conducting stages and types of monitoring in a specific sequence and system.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля».uk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectцілі й завдання моніторингуuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectкачество образованияuk_UA
dc.subjectцели и задачи мониторингаuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectмодульное обучениеuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.subjectmonitoring goals and objectivesuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectunit traininguk_UA
dc.titleАктуальні підходи до моніторингу якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeАктуальные подходы к мониторингу качества подготовки будущих квалифицированных рабочих в учреждениях профессионального образованияuk_UA
dc.title.alternativeCurrent approaches to monitoring the quality of training future skilled workers in vocational education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record