Show simple item record

dc.contributor.authorЛапшина, І.М.uk_UA
dc.contributor.authorЛапшина, И.Н.ru
dc.contributor.authorLapshyna, І.М.en
dc.date.accessioned2020-01-19T19:07:31Z
dc.date.available2020-01-19T19:07:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЛапшина І.М. Інтеграція як спосіб підвищення ефективності мовної і літературної підготовки молодших школярів: Організація уроків мови і читання на адаптаційно-ігровому етапі / І.М.Лапшина // Учитель початкової школи: науково-методичний журнал. – 2019. - №10. – С. 13-17uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4727
dc.descriptionПедагогічна освіта. Початкова освіта. Методика викладання української мовиuk_UA
dc.description.abstractДосвід сучасних світових освітніх систем доводить високу продуктивність інтегрованого навчання на етапі початкової освіти. Інтегрований підхід дає учням змогу максимально уточнити наявні у них уявлення й уміння з різних галузей знань і реалізувати їх у нових навчально-пізнавальних ситуаціях. Важливе значення для формування комунікативної компетентності учнів має використання в освітньому процесі потенціалу внутрішньопредметних і міжпредметних зв′язків української мови і читання. У статті автор розкриває особливості опрацювання відповідних мовно-літературних завданьuk_UA
dc.description.abstractОпыт современных мировых образовательных систем доказывает высокую продуктивность интегрированного обучения на этапе начального образования. Интегрированный подход дает ученикам возможность максимально уточнить имеющиеся у них представления и умения из различных областей знаний и реализовать их в новых учебно-познавательных ситуациях. Важная роль в формировании коммуникативной компетентности школьников принадлежит использованию в образовательном процессе потенциала внутрипредметных и межпредметных связей украинского языка и чтения. В статье автор раскрывает особенности решения соответствующих литературно-языковых заданийru
dc.description.abstractThe experience of modern world educational systems proves the high productivity of integrated education at the stage of primary education. The integrated approach gives students the opportunity to maximize the understanding of their ideas and skills from various fields of knowledge and implement them in new educational and cognitive situations. An important role in the formation of the communicative competence of schoolchildren belongs to the use of the potential of intra-subject and inter-subject connections of the Ukrainian language and reading in the educational process. In the article, the author reveals the features of solving the corresponding literary and language tasksen
dc.publisherУчитель початкової школи: науково-методичний журналuk_UA
dc.subjectпідготовка молодших школярівuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectосвітня технологіяuk_UA
dc.subjectмовно-літературна освітаuk_UA
dc.subjectпідвищення ефективності освітнього процесуuk_UA
dc.subjectподготовка младших школьников, интеграцияuk_UA
dc.subjectобразовательная технологияuk_UA
dc.subjectлитературно-языковое образованиеuk_UA
dc.subjectповышение эффективности образовательного процессаuk_UA
dc.subjectpreparation of younger studentsuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectliterary and linguistic educationuk_UA
dc.subjectimprovement of the educational process efficiencyuk_UA
dc.titleІнтеграція як спосіб підвищення ефективності мовної і літературної підготовки молодших школярів: організація уроків мови і читання на адаптаційно-ігровому етапіuk_UA
dc.title.alternativeИнтеграция как способ повышения эффективности языковой и литературной подготовки младших школьников: Организация уроков языка и чтения на адаптационно-игровом этапеuk_UA
dc.title.alternativeIntegration as a way to improve the effectiveness of language and literary training for younger students: Organizing language lessons and reading at the adaptation-play stageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record