Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності
Browse by
Recent Submissions
-
Моніторингові дослідження інтеграції змісту навчання основ виробництва учнів професійної школи
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглядаються моніторингові дослідження інтеграції змісту навчання основ виробництва учнів професійної школи. Встановлено, що найбільш важливими і ефективними напрямами інтеграції в навчанні основ виробництва є ... -
Розвиток системи освітнього моніторингу якості професійної освіти майбутніх кваліфікованих робітників
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглянуто аспекти моніторингу якості професійної освіти, що полягає у: визначенні вхідного рівня компетентностей учнів; спостереженні на всіх видах занять за діяльністю викладачів та учнів; аналізі занять за ... -
Напрацювання методики навчання технічного креслення учнів професійної школи засобами систем комп’ютерного моделювання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглядаються проблеми комп’ютеризації навчання технічного креслення учнів професійної школи засобами системи комп’ютерного моделювання Компас 3D. Встановлено, що найважливішими завданнями педагогічних досліджень ... -
Зазначення на робочих кресленнях допусків відхилення форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглядаються питання зазначення на робочих кресленнях допусків форми і розташування поверхонь під час виконання асоціативних робочих креслень деталей. Встановлено, що інноваційне навчання з використанням комп’ютерних ... -
Використання засобів 3D-друку для реалізації STEM-орієнтованого навчання технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті проаналізовано дидактичні можливості технологій 3D-друку як засобу STEM-освіти, їх використання на уроках технологій та в процесі організації науково-технічної творчості. -
Проблеми індивідуалізації навчання креслення засобами комп’ютерних технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглядаються проблеми індивідуалізації навчання креслення учнів середньої і професійної школи засобами комп’ютерних технологій. Встановлено, що комп’ютерне навчання креслення учнів як середньої, так і професійної ... -
Переваги та недоліки використання комп’ютерного тестування у процесі вивчення технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглянуто основні характеристики, переваги та недоліки використання засобів автоматизованого тестового контролю знань студентів у процесі вивчення технологій. -
Технологічна STEM-освіта: сутність та перспективи реалізації
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)Статтю присвячено обґрунтуванню ролі та місця трудового навчання та технологічної освіти у реалізації STEM-навчання з огляду на мету і завдання освітньої галузі «Технології». -
Змістовні компоненти та педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій проектної культури
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті наведено визначення поняття «проектна культура вчителя трудового навчання та технологій»; визначено змістовні компоненти формування у студентів проектної культури; сформульовано та обґрунтовано педагогічні умови ... -
Умови розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті теоретично обґрунтовано актуальність проблеми розвитку творчих здібностей у майбутніх педагогів, у цілому, та вчителів трудового навчання та технологій, зокрема; наведено визначення понять творчості та креативності; ... -
Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглядаються педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності: застосування комплексу міждисциплінарних професійно-орієнтованих завдань; стимулювання ... -
Дизайн-проектування систем моделей швейних виробів у професійній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розкрито особливості дизайн-проектування систем моделей швейних виробів у професійній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій; визначено об’єкти та етапи дизайн-проектування систем моделей ... -
Формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій професійної компетентності з основ дизайн-проектування швейних виробів
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті визначено концептуальні положення, принципи формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій професійної компетентності з основ дизайн-проектування швейних виробів з художньо-образним спрямуванням; ... -
Принципи формування художньо-естетичної компетентності педагога в галузі декоративно-ужиткового мистецтва
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті наведено визначення художньо-естетичної компетентності, схарактеризовано її компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-практичний, рефлексивний, комунікативний, естетичний); визначено й теоретично ... -
Внесок митців у становлення педагогічної освіти Поділля (кінець XIX – початок XX ст.)
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)На основі методу педагогічної біографістики з’ясовано роль відомого українського композитора К. Стеценко, художників О. Сошенка та Д. Жудина у становленні педагогічної освіти Поділля досліджуваного періоду. -
Національні цінності в свідомості майбутніх учителів – історичний аспект
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті проведено аналіз національних цінностей, розкрито їх значення у освітньо-виховному процесі підготовки майбутніх учителів в Україні. -
Методика організації занять гуртків з образотворчого, декоративного мистецтва та дизайну в позашкільному навчальному закладі
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розглянуто методику занять мистецьких гуртків позашкільного навчального закладу, зокрема гуртка декоративного, образотворчого мистецтва і дизайну. -
Формування у майбутніх фахівців швейного профілю художньо-естетичної компетентності
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті обґрунтовано об’єктивну необхідність формування у майбутніх фахівців швейного профілю художньо-естетичної компетентності; схарактеризовано особливості професійної діяльності кваліфікованого робітника у сучасних ... -
Особливості вивчення зонування інтер’єру в процесі профільного навчання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розкрито вивчення учнями старшої школи основ зонування інтер’єру у процесі профільного навчання. Охарактеризована програма профілю «Основи дизайну», розглянуто основні уміння й навички, які засвоюють учні під час ... -
Основні закономірності та тенденції розвитку педагогічної освіти на Поділлі в кінці XVIII – початку XX ст.
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2017)В статті проаналізовані соціокультурні та історичні передумови становлення педагогічної освіти на Поділлі наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст., узагальненні результати історіографічного пошуку, виокремлені самостійні ...