Кафедра образотворчого, декоративного мистецтва, технологій і безпеки життєдіяльності: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 215
-
Професійний склад наставників-викладачів духовних закладів освіти Поділля (середина ХІХ – початок ХХ ст.)
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2016)У статті на основі літературних та архівних джерел простежено особливості професійного складу викладачів духовних навчальних закладів Поділля. Доведено низький науково-педагогічний рівень викладачів духовних закладів, їх ... -
Законодавча база австрійської та російської імперій у становленні педагогічної освіти Поділля (кінець XVIII-початок XX ст.)
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2015)У статті на основі опрацьованих і проаналізованих законодавчих документів, історико-педагогічної літератури, періодичних видань і наукових досліджень дореволюційних, радянських, сучасних вітчизняних та зарубіжних вчених ... -
Підготовка вчителя на Поділлі: історичний аспект
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2014)В статті аналізуються особливості професійної підготовки вчителя в історичному поступі на території Поділля. Розглядаються соціально-економічні та політичні фактори, які формували професійного педагога. -
Тенденції становлення педагогічної освіти на Поділлі (кінець ХVІІІ – початок ХХ століття)
(Полтава, 2018)Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. – Полтава, ... -
Педагогічна освіта на Поділлі (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)
(Вінниця, 2017)Хрестоматія містить матеріали, коментарі та додатки для самостійного опанування курсів «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності», «Історичне краєзнавство та джерелознавство», що розкривають сутність ... -
Тенденції становлення педагогічної освіти на поділлі (кінець xviii – початок xx століття)
(Вінниця, 2018)Тенденції становлення педагогічної освіти на Поділлі (кінець XVIII – початок XX століття). – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за ... -
Обґрунтування компетентнісної графічної підготовки вчителя трудового навчання та технологій і викладача професійної освіти засобами матричного моделювання
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2019)У статті розглядаються проблеми компетентнісної графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій і викладачів професійної освіти. За умов застосування теоретичних засад компетентнісного підходу та ... -
Здоров’язбережувальні поради на уроках трудового навчання
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті висвітлюється зміст та методика застосування здоров’язберігаючих технологій на уроках трудового навчання. Автор доводить думку, що успішна реалізація оздоровчої функції освіти на уроках трудового навчання полягає ... -
Інформаційні технології у практиці підготовки майбутніх учителів трудового навчання
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті актуалізовано важливість використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Розкрито спектр використання комп’ютерної графіки в різних галузях ... -
Компетентність майбутніх учителів технологій з основ машинознавства
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті обґрунтовано доцільність формування компетентності з машинознавства шляхом вивчення природничо-технічних основ функціонування приводу машини. -
Природничо-технічні процеси в приводах машин та їх вивчення майбутніми вчителями технологій
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті розкрито сутність природничо-технічних процесів у приводах машин як бази для інтеграції навчального матеріалу про машини та реалізації політехнічного принципу навчання у процесі професійної підготовки майбутніх ... -
Активізація проектно-дослідної діяльності студентів засобами навчально-творчих завдань з декоративно-ужиткового мистецтва
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті теоретично обґрунтовано доцільність застосування методики активізації проектно-дослідної діяльності студентів засобами навчально-творчих завдань з декоративно-ужиткового мистецтва; вирішується проблема мотивації ... -
Програма EWB у дистанційному навчанні основам електротехніки
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)У статті пропонується методика застосування інноваційних технологій при викладанні дисципліни «Загальна електротехніка». Запропоновано комп’ютерні програми, що сприяють ефективності дистанційного навчання студентів основам ... -
Інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва як засіб розвитку індивідуальності педагога
(Wloclawek, Republic of Poland, 2019)У статті зазначено, що інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва є основною причиною його успішної пристосованості у світі сучасного мистецтва; визначено сфери прояву та властивості інтегративної природи ... -
Декорування інтер’єру як складова підготовки учнів старшої школи у процесі профільного навчання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті розкрито вивчення учнями старшої школи основ декорування інтер’єру у процесі профільного навчання. Охарактеризована програма профілю «Основи дизайну», розглянуто основні уміння й навички, які засвоюють учні під ... -
Розвиток здібностей до творчості за допомогою дизайнерської діяльності
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті визначено специфіку здійснення дизайнерської діяльності та основні етапи її виконання; здійснено порівняльний аналіз здібностей до дизайнерської діяльності та з’ясовано їх зв’язок із структурою здібностей до творчої ... -
Фундаменталізація професійної підготовки майбутнього вчителя технологій
(Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014)У статті розкрито теоретичні аспекти фундаменталізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтеграції; визначено умови здійснення інтеграції, ключові моменти поняття інтеграції, її суттєві ознаки; ... -
Теоретические основы фундаментализации профессиональной подготовки учителей технологий
(Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017)В статье раскрыты теоретические аспекты фундаментализации профессиональной подготовки учителей технологий. Одним из эффективных средств фундаментализации высшего образования определена интеграция знаний, которая выступает ... -
Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів технологій
(Київ : ІІТЗН НАПН України, 2019)У статті розкрито зміст поняття «інформаційне освітнє середовище», окреслено можливості інформаційних освітніх середовищ щодо підтримки навчального процесу професійної підготовки майбутніх учителів технологій, обґрунтовано ... -
Структурні компоненти професійної компетентності з безпеки життєдіяльності та основ охорони праці майбутніх учителів трудового навчання та технологій
(Л.: ЛДУ БЖД, 2019)У статті визначено та схарактеризовано структурні компоненти професійної компетентності учителя трудового навчання та технологій з безпеки життєдіяльності та основ охорони праці, зокрема: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, ...