Search
Now showing items 1-2 of 2
Розвиток мислення через перенесення й узагальнення знань і встановлення міжпредметних зв’язків під час навчання технологій учнів середньої школи
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018)
У статті розглядаються умови усебічного вивчення окремих понять, явищ, закономірностей, технологій. Встановлено, що необхідними умовами перенесення знань мають бути зв’язок навчальних тем і понятійного апарату, єдність ...
Особливості планування та реалізації міжпредметних зв’язків у трудовому навчанні учнів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2018)
У статті запропоновано способи планування і реалізації міжпредметних зв’язків трудового навчання, фізики і креслення при організації техніко-конструкторської діяльності учнів.