Search
Now showing items 1-7 of 7
Формування художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва: зміст і структура феномену
(Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019)
У статті проаналізовано поняття компетентності як інтегративної характеристики особистості педагога; визначено поняття художньо-естетичної компетентності, її основні компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, ...
Активізація проектно-дослідної діяльності студентів засобами навчально-творчих завдань з декоративно-ужиткового мистецтва
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)
У статті теоретично обґрунтовано доцільність застосування методики активізації проектно-дослідної діяльності студентів засобами навчально-творчих завдань з декоративно-ужиткового мистецтва; вирішується проблема мотивації ...
Декорування інтер’єру як складова підготовки учнів старшої школи у процесі профільного навчання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розкрито вивчення учнями старшої школи основ декорування інтер’єру у процесі профільного навчання. Охарактеризована програма профілю «Основи дизайну», розглянуто основні уміння й навички, які засвоюють учні під ...
Інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва як засіб розвитку індивідуальності педагога
(Wloclawek, Republic of Poland, 2019)
У статті зазначено, що інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва є основною причиною його успішної пристосованості у світі сучасного мистецтва; визначено сфери прояву та властивості інтегративної природи ...
Формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва
(London / Лондон. – Warszawa, 2019)
У статті схарактеризовано особливості формування творчих здібностей майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами декоративно-ужиткового мистецтва; визначено творчі здібності як можливості студентів, що ...
Інтеграційний підхід у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умова збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті теоретично обґрунтовано об’єктивну доцільність застосування інтеграційного підходу в навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умови збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва; ...
Принципи формування художньо-естетичної компетентності педагога в галузі декоративно-ужиткового мистецтва
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті наведено визначення художньо-естетичної компетентності, схарактеризовано її компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-практичний, рефлексивний, комунікативний, естетичний); визначено й теоретично ...