Search
Now showing items 1-10 of 19
Методичні аспекти розвитку у майбутніх учителів трудового навчання та технологій образно-асоціативного мислення у процесі художнього проектування костюма
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті схарактеризовано сутність поняття образно-асоціативного мислення; наведено класифікацію джерел натхнення як творчого прообразу, який є основоположним і визначним аспектом у формуванні стильових, образно-емоційних ...
Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розглядаються педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності: застосування комплексу міждисциплінарних професійно-орієнтованих завдань; стимулювання ...
Умови розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті теоретично обґрунтовано актуальність проблеми розвитку творчих здібностей у майбутніх педагогів, у цілому, та вчителів трудового навчання та технологій, зокрема; наведено визначення понять творчості та креативності; ...
Змістовні компоненти та педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій проектної культури
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті наведено визначення поняття «проектна культура вчителя трудового навчання та технологій»; визначено змістовні компоненти формування у студентів проектної культури; сформульовано та обґрунтовано педагогічні умови ...
Розвиток творчого мислення під час навчання основ дизайну як засіб професійного становлення майбутніх учителів трудового навчання та технологій
(Berlin (Берлін). – Warszawa, 2019)
У статті схарактеризовано особливості розвитку творчого мислення під час навчання основ дизайну як засобу професійного становлення майбутніх учителів трудового навчання та технологій; розглянуто особливості мислення художника ...
Формування художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва: зміст і структура феномену
(Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019)
У статті проаналізовано поняття компетентності як інтегративної характеристики особистості педагога; визначено поняття художньо-естетичної компетентності, її основні компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, ...
Формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій професійної компетентності з основ дизайн-проектування швейних виробів
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті визначено концептуальні положення, принципи формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій професійної компетентності з основ дизайн-проектування швейних виробів з художньо-образним спрямуванням; ...
Інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва як засіб розвитку індивідуальності педагога
(Wloclawek, Republic of Poland, 2019)
У статті зазначено, що інтегративна природа декоративно-ужиткового мистецтва є основною причиною його успішної пристосованості у світі сучасного мистецтва; визначено сфери прояву та властивості інтегративної природи ...
Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів технологій
(Київ : ІІТЗН НАПН України, 2019)
У статті розкрито зміст поняття «інформаційне освітнє середовище», окреслено можливості інформаційних освітніх середовищ щодо підтримки навчального процесу професійної підготовки майбутніх учителів технологій, обґрунтовано ...
Структурні компоненти професійної компетентності з безпеки життєдіяльності та основ охорони праці майбутніх учителів трудового навчання та технологій
(Л.: ЛДУ БЖД, 2019)
У статті визначено та схарактеризовано структурні компоненти професійної компетентності учителя трудового навчання та технологій з безпеки життєдіяльності та основ охорони праці, зокрема: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, ...