Search
Now showing items 1-10 of 10
Елементи машинознавства як засіб формування технічного світогляду вчителів технологій
(Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017)
У статті розглядається обґрунтування використання інформації про механічний привод машин як основи для відбору елементів машинознавчих знань, що дозволяють формувати уявлення про принцип дії будь-яких робочих машин в ...
Навчальний матеріал про кристаліти металів і сплавів як засіб формування елементів технічного світогляду майбутніх учителів технологій
(Київ - Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2017)
У статті розглядається обґрунтування потреби в структуруванні навчального матеріалу з матеріалознавства і технології виробництва конструкційних матеріалів та наочного його представлення на етапі сприйняття як елементів ...
Дидактичні матеріали з матеріалознавства і технології виробництва конструкційних матеріалів
(Вінниця: ВДПУ, 2017)
Навчально-методичний посібник складено на допомогу студентам, які здобувають фах учителя технології за напрямом «Технологічна освіта» у вивченні навчальної дисципліни «Матеріалознавство і технології виробництва конструкційних ...
Методичні вказівки для підготовки до комплексного державного екзамену з машинознавства і основ виробництва для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напряму підготовки 6.010103 «Технологічна освіта»
(Вінниця: ВДПУ, 2017)
Методичні вказівки складено на допомогу студентам, які здобувають фах учителя технології за напрямом «Технологічна освіта».
Зміст і структура навчальної дисципліни "Технічна механіка" для професійно-технічного навчального закладу
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядається зміст і структура навчальної дисципліни «Технічна механіка» для професійно-технічного навчального закладу розроблені відповідно до запропонованої нами концепції світоглядної основи машинознавства.
Машинознавчі знання про деревообробні верстати зі шкільних майстерень
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядається зміст машинознавчих понять для засвоєння школярами 6-го і 7-го класів загальноосвітніх навчальних закладів при вивченні деревообробних верстатів: настільного свердлильного моделі 2М112 і токарного ...
Формування машинознавчих знань школярів у процесі розв'язання графічних задач
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядається зміст навчальних графічних задач і структура системи навчальних задач, розроблена на їхній основі, що сприяє формуванню в школярів базових машинознавчих понять будова і принцип дії технічного пристрою.
Розкриття психологічних механізмів, що приховують соціальні небезпеки як елементів знань навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності"
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядається природа і зміст психологічних механізмів захисту при зловживанні алкоголем. Їх вивчення студентами в навчальній дисципліні «Безпека життєдіяльності» дає можливість усвідомити і сприйняти феномен ...
Небезпеки в інформаційній сфері життєдіяльності людини як об'єкт вивчення майбутніми фахівцями
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядаються особливості маніпуляції поведінкою людини шляхом використання спеціально модифікованої інформації. Впорядковано навчальний матеріал про дезінформування відповідно до суб'єктів і об'єктів інформацій ...
Соціально-психологічні чинники формування одного з видів соціальних небезпек та їх вивчення в навчальній дисципліні "Безпека життєдіяльності"
(Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В., 2017)
У статті розглядається зміст психофармакологічних ефектів від дії алкогольних напоїв на організм людини, які в контексті конкретних соціальних ситуацій набувають ознак соціально-психологічних чинників існування алкогольних ...