Искать
Отображаемые элементы 1-8 из 8
Формування художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва: зміст і структура феномену
(Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019)
У статті проаналізовано поняття компетентності як інтегративної характеристики особистості педагога; визначено поняття художньо-естетичної компетентності, її основні компоненти (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, ...
Організація роботи гуртка «флора- та фітодизайн інтер’єру» в учнів старшої школи
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розкрито основні поняття флора- та фіто композицій, та їх необхідність використання в оточуючому середовищі. Розглянуто організацію роботи гуртка «Флора- та фітодизайн інтер’єру» в учнів старшої школи. Доведено, ...
Декорування інтер’єру як складова підготовки учнів старшої школи у процесі профільного навчання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розкрито вивчення учнями старшої школи основ декорування інтер’єру у процесі профільного навчання. Охарактеризована програма профілю «Основи дизайну», розглянуто основні уміння й навички, які засвоюють учні під ...
Національні цінності в свідомості майбутніх учителів – історичний аспект
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті проведено аналіз національних цінностей, розкрито їх значення у освітньо-виховному процесі підготовки майбутніх учителів в Україні.
Особливості вивчення зонування інтер’єру в процесі профільного навчання
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розкрито вивчення учнями старшої школи основ зонування інтер’єру у процесі профільного навчання. Охарактеризована програма профілю «Основи дизайну», розглянуто основні уміння й навички, які засвоюють учні під час ...
Формування у майбутніх фахівців швейного профілю художньо-естетичної компетентності
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті обґрунтовано об’єктивну необхідність формування у майбутніх фахівців швейного профілю художньо-естетичної компетентності; схарактеризовано особливості професійної діяльності кваліфікованого робітника у сучасних ...
Методика організації занять гуртків з образотворчого, декоративного мистецтва та дизайну в позашкільному навчальному закладі
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті розглянуто методику занять мистецьких гуртків позашкільного навчального закладу, зокрема гуртка декоративного, образотворчого мистецтва і дизайну.
Внесок митців у становлення педагогічної освіти Поділля (кінець XIX – початок XX ст.)
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
На основі методу педагогічної біографістики з’ясовано роль відомого українського композитора К. Стеценко, художників О. Сошенка та Д. Жудина у становленні педагогічної освіти Поділля досліджуваного періоду.