Browsing Кафедра фізики і методики навчання фізики, астрономії by Title
Now showing items 3-22 of 130
-
Активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою навчальних завдань
(Вінниця ТОВ «Твори», 2018)У статті розглядаються питання, які пов’язані з проблемою активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. З’ясовано, що успішне засвоєння змісту навчального матеріалу в більшості залежить від ... -
Астрономія і сьогодення
(Вінниця: ФОП Пишний О. А., 2017)У збірнику наукових праць представлені сучасні підходи до актуальних проблем астрономії, методики її вивчення у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, ПТНЗ і ВНЗ. -
Взаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ
(Умань: ПП. Жовтий О.О., 2012)В статті розглядаються теоретичні питання взаємозв’язку у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін педагогічного ВНЗ. Проведено аналіз літературних джерел, з яких видно, що одним із ефективних засобів ... -
Вивчення елементів статистики у шкільному курсі фізики
(Луцьк : Вежа-Друк, 2018)Розглядаються статистичні закономірності у шкільному курсі фізики. З’ясовано, що важливим завданням сучасного курсу фізики є узагальнення широкого обсягу фізичних фактів та створення в учнів середньої школи більш повного ... -
Вивчення поверхні місяця за фотознімками та ототожнення її з мапою місяця
(Вінниця : ФОП Пишний О.А., 2017)У статті за результатами спостережень складових поверхні Місяця ототожнено їх із мапою Місяця. Показано історичне походження назв рельєфних утворень на Місяці. -
Вивчення розділу «Магнітне поле» засобами інформаційних технологій навчання в середній загальоосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання інформатизації освіти як основного фактору вдосконалення викладання фізики в середній загальноосвітній школі та на конкретних прикладах педагогічного програмного засобу ... -
Вивчення теми “Електричний струм у різних середовищах” з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології
(К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)Розглядається вивчення теми «Електричний струм у різних середовищах» з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології». З’ясовано, що ефективність навчання з використанням засобів мультимедіа в ... -
Вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів
(Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Систем», 2013)Розглядається вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів. З’ясовано, що важливу роль у навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології відіграють міжпредметні зв’язки. Міжпредметні поняття ... -
Вивчення шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ
(Умань: ПП Жовтий О.О., 2012)Розглядається вивчення шкільного курсу фізики та фізико-математичних дисциплін у педагогічних ВНЗ. З’ясовано, що наукове знання фізики, має найвищий рівень в природничо-науковій систематизації і побудовано у відповідності ... -
Використання електронного навчального комплексу з теми «Електромагнітні хвилі»
(Чернігів: ЧДПУ, 2011)У статті розглянуто розроблений авторами електронний навчальний комплекс. Обґрунтовано та запропоновано методику його використання під час вивчення теми «Електромагнітні хвилі». -
Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології
(Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 2016)У статті розглядаються питання пов’язані з використанням елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни «Фізика» у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обґрунтовується та вказується роль курсу ... -
Використання засобів мультимедіа при вивченні теми “Електричний струм у різних середовищах” у майбутніх учителів хімії і біології
(Вінниця, 2013)В статті розглядається використання засобів мультимедіа при вивченні теми «Електричний струм у різних середовищах» у майбутніх учителів хімії і біології. Комп’ютерні технології відкривають студентам доступ до нетрадиційних ... -
Використання засобів мультимедіа при навчанні фізики в середній загальноосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010)В статті розглядається теоретичне обґрунтування застосування засобів мультимедіа в процесі вивчення фізики в середній загальноосвітній школі. Звертається увага на те, що навчання за допомогою засобів мультимедіа – це ... -
Використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач
(Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем», 2017)Розглядається використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач у майбутніх учителів хімії і біології. З’ясовано, що велике значення має правильний підбір навчальних задач (завдань), які визначають ... -
Використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації та розкриті проблеми по відшуканню ефективних шляхів, форм та методів активізації навчального процесу на ... -
Використання комп’ютера при вивченні теми “Електричний струм у різних середовищах” у загальноосвітній середній школі
(Київ-Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008)У статті розкриваються проблеми використання комп’ютера при вивченні теми «Електричний струм у різних середовищах» у середніх школах. Комп'ютерні технології навчання дають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, ... -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: ТОВ «КОД», 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка». -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка». -
Використання методів когерентної оптики в медицині і біології
(Вінниця : ФОП Тарнашинський О. В., 2017)У статті проаналізовано фізичні аспекти методів когерентної оптики в медицині і біології на прикладі використання лазерного випромінювання. З’ясовано напрямки застосування квантових генераторів в медичній та біологічній сферах. -
Використання мультимедійних засобів під час вивчення теми «Механічні коливання та хвилі. Звук» майбутніми учителями хімії і біології
(Вінниця, 2014)В статті розглядається використання мультимедійних засобів під час вивчення теми «Механічні коливання та хвилі. Звук» майбутніми учителями хімії і біології. З’ясовано, що поєднання використання засобів мультимедіа і ...