dc.contributor.author | Соловей, В. В. | |
dc.contributor.author | Solovey, V. V. | |
dc.contributor.author | Карпук, А. Ю. | |
dc.contributor.author | Karpuk, A. Yu. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T12:28:44Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T12:28:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Соловей В. В. Упровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес для формування інтересу підлітків до власного здоров’я / В. В. Соловей, А. Ю. Карпук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 163-168 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 373.5.016:613 | |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4692 | |
dc.description | Технологічна освіта. Позакласна робота. Здоровий спосіб життя. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється теоретичні основи використання здоров’язбережувальних технологій, а також їх практичне застосування в роботі вчителя, який є головною дійовою особою, яка піклується про здоров’я учнів у начальному закладі, який впроваджує та використовує у своїй роботі здоров’язбергаючі та здоров’язміцнюючі технології. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье освещается теоретические основы использования здоровьязбережувальних технологий, а также их практическое применение в работе учителя, который является главным действующим лицом, заботится о здоровье учеников в учебном заведении, внедряет и использует в своей работе здоровьязбергаючи и здоровья язмицнюючи технологии. | ru |
dc.description.abstract | The article describes the theoretical basics of the use of health-saving technologies, as well as their practical application in the work of a teacher, who is the main actor who cares for the health of students in primary school, who implements and uses health-saving and healthy ‘ strengthening technologies. | en |
dc.publisher | Вінниця: ПП Балюк І. Б. | uk_UA |
dc.subject | стан здоров’я школярів | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | позакласна робота | uk_UA |
dc.subject | состояние здоровья школьников | uk_UA |
dc.subject | здоровый образ жизни | uk_UA |
dc.subject | здоровьесберегающие технологии | uk_UA |
dc.subject | внеклассная работа | uk_UA |
dc.subject | health status of students | uk_UA |
dc.subject | healthy lifestyles | uk_UA |
dc.subject | health-saving technologies | uk_UA |
dc.subject | extracurricular work | uk_UA |
dc.title | Упровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес для формування інтересу підлітків до власного здоров’я | uk_UA |
dc.title.alternative | Внедрение здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс для формирования интереса подростков к собственному здоровью | uk_UA |
dc.title.alternative | Introduction of health-saving technologies into the educational process to shape teenagers' interest in their own health | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |