dc.contributor.author | Грицак, А. В. | |
dc.contributor.author | Gritsak, A. V. | |
dc.contributor.author | Коломієць, Д. І. | |
dc.contributor.author | Коломиец, Д. И. | |
dc.contributor.author | Kolomiets, D.I. | |
dc.contributor.author | Коломієць, Т. Д. | |
dc.contributor.author | Kolomiets, T. D. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:24:58Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T10:24:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Грицак А. В. Можливості цифровізації трудового навчання / А. В. Грицак, Д. І. Коломієць, Т. Д. Коломієць // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 127-129 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.33:004 | |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4687 | |
dc.description | Технологічна освіта. Цифровізація. Трудове навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості, переваги й основні напрями цифровізації трудового навчання. Зроблено висновок, що основна освітня цінність інформаційних технологій у тому, що вони дозволяють створити незмірно більш яскраве мультисенсорне інтерактивне середовище трудового навчання з майже необмеженими потенційними можливостями для вчителів і учнів. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье проанализированы возможности, преимущества и основные направления цифровизации трудового обучения. Сделан вывод, что основная образовательная ценность информационных технологий в том, что они позволяют создать неизмеримо более яркое мультисенсорное интерактивная среда трудового обучения с почти неограниченными возможностями для учителей и учеников. | ru |
dc.description.abstract | The article analyzes the opportunities, advantages and main directions of labour training digitalization. It has been concluded that the main educational value of information technologies is in allowing to create an immensely brighter multisensory interactive labour training environment with almost unlimited potential for teachers and students. | en |
dc.publisher | Вінниця: ПП Балюк І. Б. | uk_UA |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні навчальні програми | uk_UA |
dc.subject | трудове навчання | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | информационная культура | uk_UA |
dc.subject | компьютерные обучающие программы | uk_UA |
dc.subject | трудовое обучение | uk_UA |
dc.subject | цифровизация | uk_UA |
dc.subject | information culture | uk_UA |
dc.subject | computer training programs | uk_UA |
dc.subject | labour training | uk_UA |
dc.subject | digitization | uk_UA |
dc.title | Можливості цифровізації трудового навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Возможности цифровизации трудового обучения | uk_UA |
dc.title.alternative | Opportunities for digitalization of work training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |