Show simple item record

dc.contributor.authorГаркушевський, В. С.
dc.contributor.authorГаркушевский, В. С.
dc.contributor.authorGarkushevsky, V. S.
dc.contributor.authorМихальчук, О. І.
dc.contributor.authorМихальчук, О. И.
dc.contributor.authorMikhalchuk, O. I.
dc.contributor.authorУманець, М. І.
dc.contributor.authorУманец, М. И.
dc.contributor.authorUmanets, M. I.
dc.date.accessioned2019-12-04T07:14:44Z
dc.date.available2019-12-04T07:14:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГаркушевський В. С. Засоби мультимедіа як інструментарій активізації когнітивної діяльності учнів середньої і професійної школи / В. С. Гаркушевський, О. І. Михальчук, М. І. Уманець // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 175-179uk_UA
dc.identifier.otherУДК [373.5+377.36].091.313:004.032.6
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4683
dc.descriptionТехнологічна освіта. Мультимедіа. Когнітивні здібності учнівuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми застосування засобів мультимедіа як інструментарію активізації когнітивної діяльності учнів середньої і професійної школи. Встановлено, що призначення мультимедійного уроку з розвитку когнітивних здібностей учнів є таким: вивчення нового матеріалу, добір і подання нової інформації; закріплення набутих знань, відпрацювання предметних компетентностей; повторення, практичного застосування одержаних знань і сформованих умінь та навичок; узагальнення, систематизації знань. Для посилення когнітивного ефекту уроку вчителеві варто акцентувати увагу учнів на завданнях уроку, щоб проведення мультимедійного уроку не стало просто формалізованою процедурою. Виходячи з цього, вчитель підбирає необхідні форми і методи проведення уроку, освітні технології, прийоми педагогічної техніки.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы применения средств мультимедиа как инструментария активизации когнитивной деятельности учащихся средней и профессиональной школы. Установлено, что назначение мультимедийного урока по развитию когнитивных способностей учеников таков: изучение нового материала, подбор и представление новой информации; закрепление полученных знаний, отработки предметных компетенций; повторения, практического применения полученных знаний и сформированных умений и навыков; обобщения, систематизации знаний. Для усиления когнитивного эффекта урока учителю следует акцентировать внимание учащихся на задачах урока, чтобы проведение мультимедийного урока не стало просто формализованной процедурой. Исходя из этого, учитель подбирает необходимые формы и методы проведения урока, образовательные технологии, приемы педагогической техники.ru
dc.description.abstractThe article deals with the problems of using multimedia as a tool to activate the cognitive activity of secondary and vocational students. It is established that the purpose of a multimedia lesson on the development of students’ cognitive abilities is as follows: learning new material, selecting and presenting new information; consolidation of acquired knowledge, development of subject competences; repetition, practical application of the acquired knowledge and the developed skills; generalization, systematization of knowledge. To enhance the cognitive effect of the lesson, the teacher should focus the students’ attention on the lessons so that the multimedia lesson is not simply a formalized procedure. Based on this, the teacher selects the necessary forms and methods of the lesson, educational technologies, techniques of pedagogical techniques.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectкогнітивна діяльністьuk_UA
dc.subjectучні середньої і професійної школиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectкогнитивная деятельностьuk_UA
dc.subjectучащиеся средней и профессиональной школыuk_UA
dc.subjectтехнологииuk_UA
dc.subjectмультимедиаuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectsecondary and vocational studentsuk_UA
dc.subjecttechnology, multimediauk_UA
dc.subjectmultimediauk_UA
dc.titleЗасоби мультимедіа як інструментарій активізації когнітивної діяльності учнів середньої і професійної школиuk_UA
dc.title.alternativeСредства мультимедиа как инструментарий активизации когнитивной деятельности учащихся средней и профессиональной школыuk_UA
dc.title.alternativeMultimedia as a tool for activating the cognitive activity of secondary and vocational school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record