Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С. Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.contributor.authorКамінська, І. В.
dc.contributor.authorКаминская, И. В.
dc.contributor.authorKaminska, I. V.
dc.contributor.authorШевченко, І. В.
dc.contributor.authorШевченко, И. В.
dc.contributor.authorShevchenko, I. V.
dc.date.accessioned2019-11-27T13:37:58Z
dc.date.available2019-11-27T13:37:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Проектування змісту інноваційного навчання технологій підготовчо-розкрійного виробництва учнів професійної школи / С. Д. Цвілик, І. В. Камінська, І. В. Шевченко // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 147-151uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.36.091.33:001.895
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4680
dc.descriptionТехнологічна освіта. Професійна школа. Компетентністьuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються аспекти проектування змісту інноваційного навчання технологій підготовчо-розкрійного виробництва учнів професійної школи. Визначено, що в навчанні учнів професійної школи процесів підготовчо-розкрійного виробництва перспективним є використання методів та технологій активного навчання (ігрові, аналіз конкретних виробничих ситуацій, вирішення ситуаційних, проблемних завдань тощо) не лише в процесі навчання, але й на етапі контролю результатів. До інноваційних методів контролю, як правило, відносять, ігровий, дискусійний, тестовий.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются аспекты проектирования содержания инновационного обучения технологий подготовительно-раскройного производства учеников профессиональной школы. Определено, что в обучении учащихся профессиональной школы процессов подготовительно-раскройного производства перспективным является использование методов и технологий активного обучения (игровые, анализ конкретных производственных ситуаций, решение ситуационных, проблемных задач и т.п.) не только в процессе обучения, но и на этапе контроля результатов. К инновационных методов контроля, как правило, относят, игровой; дискуссионный, тестовый.ru
dc.description.abstractThe article deals with the aspects of designing the content of innovative training of technologies of preparatory and cutting production of students of vocational school. It is determined that the use of methods and technologies of active learning (games, analysis of specific production situations, solving situational, problematic problems, etc.) not only in the process of learning but also in the stage of control of results is promising in the training of students of the professional school. Innovative methods of control, as a rule, include gaming; discussion, test.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна школаuk_UA
dc.subjectпідготовчо-розкрійне виробництвоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectсодержание обученияuk_UA
dc.subjectпрофессиональная школаuk_UA
dc.subjectподготовительно-раскройное производствоuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjecttraining contentuk_UA
dc.subjectvocational schooluk_UA
dc.subjectpreparatory and cutting productionuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleПроектування змісту інноваційного навчання технологій підготовчо-розкрійного виробництва учнів професійної школиuk_UA
dc.title.alternativeПроектирование содержания инновационного обучения технологий подготовительно-раскройного производства учеников профессиональной школыuk_UA
dc.title.alternativeDesigning the content of innovative technology training preparation and cutting production of students of a vocational schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record