Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMarushchak, O. V.
dc.contributor.authorДрончак, Н. А.
dc.contributor.authorDronchak, N. A.
dc.contributor.authorШевчук, Н. О.
dc.contributor.authorШевчук, Н. А.
dc.contributor.authorShevchuk, N. O.
dc.date.accessioned2019-11-26T13:53:21Z
dc.date.available2019-11-26T13:53:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМарущак О. В. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності / О. В. Марущак, Н. А. Дрончак, Н. О. Шевчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 68-74uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378:[7.012:005.336.2]
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4669
dc.descriptionТехнологічна освіта. Учитель трудового навчання та технологій. Активізація творчої діяльностіuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності: застосування комплексу міждисциплінарних професійно-орієнтованих завдань; стимулювання проектного мислення студента; активізація творчої діяльності студента; застосування партисипативних методів освітньої діяльності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются педагогические условия формирования у будущих учителей трудового обучения и технологий дизайнерской компетентности: применение комплекса междисциплинарных профессионально-ориентированных задач; стимулирование проектного мышления студента; активизация творческой деятельности студента; применение партисипативных методов образовательной деятельности будущего учителя трудового обучения и технологий.ru
dc.description.abstractThe article deals with pedagogical conditions of formation of future teachers of labor training and technologies of design competence: application of a complex of interdisciplinary professionally oriented tasks; stimulating project thinking of the student; activation of student’s creative activity; application of participatory methods of educational activity of the future teacher of labor training and technologies.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдизайнерська компетентністьuk_UA
dc.subjectучитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectміждисциплінарні професійно-орієнтовані завданняuk_UA
dc.subjectактивізація творчої діяльностіuk_UA
dc.subjectстимуляція проектного мисленняuk_UA
dc.subjectпартисипативні методиuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectдизайнерская компетентностьuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectмеждисциплинарные профессионально-ориентированные задачиuk_UA
dc.subjectактивизация творческой деятельностиuk_UA
dc.subjectстимуляция проектного мышленияuk_UA
dc.subjectпартисипативное методыuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectdesign competenceuk_UA
dc.subjectteacher of labor training and technologyuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary professional-oriented tasksuk_UA
dc.subjectactivation of creative activityuk_UA
dc.subjectstimulation of project thinkinguk_UA
dc.subjectparticipatory methodsuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентностіuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия формирования у будущих учителей трудового обучения и технологий дизайнерской компетентностиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of formation of future teachers design training and technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record