Педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності
Дата
2019Автор
Марущак, О. В.
Marushchak, O. V.
Дрончак, Н. А.
Dronchak, N. A.
Шевчук, Н. О.
Шевчук, Н. А.
Shevchuk, N. O.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
У статті розглядаються педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій дизайнерської компетентності: застосування комплексу міждисциплінарних професійно-орієнтованих завдань; стимулювання проектного мислення студента; активізація творчої діяльності студента; застосування партисипативних методів освітньої діяльності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. В статье рассматриваются педагогические условия формирования у будущих учителей трудового обучения и технологий дизайнерской компетентности: применение комплекса междисциплинарных профессионально-ориентированных задач; стимулирование проектного мышления студента; активизация творческой деятельности студента; применение партисипативных методов образовательной деятельности будущего учителя трудового обучения и технологий. The article deals with pedagogical conditions of formation of future teachers of labor training and technologies of design competence: application of a complex of interdisciplinary professionally oriented tasks; stimulating project thinking of the student; activation of student’s creative activity; application of participatory methods of educational activity of the future teacher of labor training and technologies.