Show simple item record

dc.contributor.authorГаркушевський, В. С.
dc.contributor.authorГаркушевский, В. С.
dc.contributor.authorGarkushevsky, V. S.
dc.contributor.authorМихальчук, О. І.
dc.contributor.authorМихальчук, О. І.
dc.contributor.authorMichalchuk, O. I.
dc.contributor.authorРябчук, А. В.
dc.contributor.authorRyabchuk, A. V.
dc.date.accessioned2019-05-10T12:55:50Z
dc.date.available2019-05-10T12:55:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГаркушевський В. С. Актуалізація напрямів і продукції графічного дизайну / В. С. Гаркушевський, О. І. Михальчук, А. В. Рябчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018. – Вип. 1. – С. 225-228uk_UA
dc.identifier.otherУДК 76.012
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4285
dc.descriptionТехнологічна освіта. Графічний дизайн. Сувеніриuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядаються структурні дефініції графічного дизайну. Встановлено, що графічний дизайн є невід’ємною складовою професійної рекламної компанії та враховує наступні напрями: дизайн рекламної продукції (презентації, дизайн плакатів, дизайн реклами в ЗМІ, дизайн зовнішньої реклами); дизайн офісної продукції (дизайн візиток; дизайн бланків; дизайн конвертів); дизайн поліграфічної продукції (розроблення листівок; рекламні флаєри та буклети; дизайн каталогів); дизайн сувенірної продукції (розроблення фірмових ручок та блокнотів; дизайн листівок, календарів, чашок).uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются структурные дефиниции графического дизайна. Установлено, что графический дизайн является неотъемлемой составляющей профессиональной рекламной компании и учитывает следующие направления: дизайн рекламной продукции (презентации, дизайн плакатов, дизайн рекламы, дизайн наружной рекламы); дизайн офисной продукции (дизайн визиток; дизайн бланков; дизайн конвертов) дизайн полиграфической продукции (разработка листовок; рекламные флаеры и буклеты; дизайн каталогов) дизайн сувенирной продукции (разработка фирменных ручек и блокнотов; дизайн открыток, календарей, чашек).ru
dc.description.abstractThe article deals with the structural definitions of graphic design. It has been established that graphic design is an integral part of a professional advertising company and takes into account the following areas: design of promotional products (presentations, posters design, advertising design in the media, design of outdoor advertising); design of office products (design of business cards, design of forms, design of envelopes); design of printing products (development of leaflets; advertising flyers and booklets; design of catalogs); design of souvenir products (development of branded pens and notepads; design of postcards, calendars, cups).en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectрозділи графічного дизайнуuk_UA
dc.subjectпродукти дизайнуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectполіграфіяuk_UA
dc.subjectсувеніриuk_UA
dc.subjectграфический дизайнuk_UA
dc.subjectвизуализацияuk_UA
dc.subjectразделы графического дизайнаuk_UA
dc.subjectuk_UA
dc.subjectпродукты дизайнаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectполиграфияuk_UA
dc.subjectсувенирыuk_UA
dc.subjectgraphic designuk_UA
dc.subjectvisualizationuk_UA
dc.subjectgraphic design sectionsuk_UA
dc.subjectdesign productsuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectprintinguk_UA
dc.subjectsouvenirsuk_UA
dc.titleАктуалізація напрямів і продукції графічного дизайнуuk_UA
dc.title.alternativeАктуализация направлений и продукции графического дизайнаuk_UA
dc.title.alternativeActualization of directions and products of graphic designuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record