Show simple item record

dc.contributor.authorГаркушевський, В. С.
dc.contributor.authorГаркушевский, В. С.
dc.contributor.authorGarkushevsky, V. S.
dc.contributor.authorПонуляк, Д. Я.
dc.contributor.authorPonulyak, D. Ya.
dc.contributor.authorСлободяник, Р. Л.
dc.contributor.authorСлободянык, Р. Л.
dc.contributor.authorSlobodyanyk, R. L.
dc.date.accessioned2019-05-10T10:43:05Z
dc.date.available2019-05-10T10:43:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГаркушевський В. С. Розвиток мислення через перенесення й узагальнення знань і встановлення міжпредметних зв’язків під час навчання технологій учнів середньої школи / В. С. Гаркушевський, Д. Я. Понуляк, Р. Л. Слободяник // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018. – Вип. 1. – С. 6-9uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.5.016:62
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4280
dc.descriptionТехнологічна освіта. Міжпредметні зв'язки. Трудове навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються умови усебічного вивчення окремих понять, явищ, закономірностей, технологій. Встановлено, що необхідними умовами перенесення знань мають бути зв’язок навчальних тем і понятійного апарату, єдність загальнонаукового та технологічного спрямування. Одним із ефективних способів організації пізнавальної діяльності учнів в навчанні технологій є встановлення систем міжпредметних зв’язків пов’язане із загальними психічними законами виникнення зв’язків, міжсистемних чи міжпредметних асоціацій, що складають основу засвоєння знань.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются условия всестороннего изучения отдельных понятий, явлений, закономерностей, технологий. Установлено, что необходимыми условиями переноса знаний должны быть связь учебных тем и понятийного аппарата, единство общенаучного и технологического направления. Одним из эффективных способов организации познавательной деятельности учащихся в обучении технологий является установка систем межпредметных связей связано с общими психическими законами возникновения связей, межсистемных или межпредметных ассоциаций, составляющих основу усвоения знаний.ru
dc.description.abstractThe article deals with the conditions for a comprehensive study of individual concepts, phenomena, patterns, and technologies. It has been established that the necessary conditions for the transfer of knowledge should be the connection between educational themes and conceptual apparatus, the unity of general scientific and technological orientation. One of the effective ways of organizing cognitive activity of students in teaching technology is the establishment of systems of interdisciplinary connections associated with the general mental laws of the emergence of links, inter-system or inter-subject associations, which form the basis for the learning of knowledge.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectпсихологія навчанняuk_UA
dc.subjectперенесенняuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectоснови виробництваuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectсодержание образованияuk_UA
dc.subjectпсихология обученияuk_UA
dc.subjectпереносuk_UA
dc.subjectтрудовое обучениеuk_UA
dc.subjectтехнологииuk_UA
dc.subjectосновы производстваuk_UA
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectcontent of educationuk_UA
dc.subjectpsychology of traininguk_UA
dc.subjecttransferuk_UA
dc.subjectlabor traininguk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectbasics of productionuk_UA
dc.subjectinterpersonal relationsuk_UA
dc.titleРозвиток мислення через перенесення й узагальнення знань і встановлення міжпредметних зв’язків під час навчання технологій учнів середньої школиuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие мышления из-за переноса и обобщения знаний и установления межпредметных связей при обучении технологий учеников средней школыuk_UA
dc.title.alternativeThe development of thinking through the transfer and synthesis of knowledge and the establishment of interdisciplinary connections during the learning technology of high school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record