Техніко-конструкторська діяльність учнів – важливий фактор розвитку творчої особистості
View/ Open
Date
2019Author
Матвійчук, А. Я.
Матвийчук, А. Я.
Matviychuk, A. Ya.
Бірюк, О. О.
Бирюк, А. А.
Biryuk, O. O.
Рабоконь, О. І.
Рабоконь, А. И.
Rabokon, O. I.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті дається формулювання понять: «техніко-конструкторська діяльність учнів», «техніко-конструкторські знання і вміння». Систематизовані методи навчання у вигляді п’яти груп: загальнодидактичні, спеціальні, специфічні, стимулюючі та інтеграційні. В статье дается формулировка понятий: «технико-конструкторская деятельность учащихся», «технико-конструкторские знания и умения». Систематизированы методы обучения в виде пяти групп: обще дидактические, специальные, специфические, стимулирующие и интеграционные. The article gives the wording of the concepts: "engineering and design activity of students", "technical and design knowledge and skills." The teaching methods are systematized in the form of five groups: general didactic, special, specific, stimulating and integrative.