Художньо-проектна компетентність як складова професійної компетентності з основ дизайну майбутнього вчителя технологій
View/ Open
Date
2019Author
Марущак, О. В.
Maruschak, O. V.
Бабійчук, І. М.
Бабийчук, И. М.
Babiychuk, I. M.
Грищишина, О. О.
Грыщишина, Е. А.
Grishyshina, O. O.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті обґрунтовано сутність художньо-проектної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій з основ дизайну; визначено та схарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний). В статье обоснована сущность художественно-проектной компетентности как составляющей профессиональной компетентности будущего учителя трудового обучения и технологий по основам дизайна; определены и охарактеризованы ее структурные компоненты (мотивационный, когнитивный, деятельностный). The article substantiates the essence of the artistic and design competence as a component of the professional competence of the future teacher of labor education and technology from the foundations of design; defined and characterized its structural components (motivational, cognitive, activity).