Урахування й розвиток особистісних якостей та природних здібностей учнів під час навчання технологій у профільній школі
View/ Open
Date
2018Author
Цвілик, С. Д.
Цвилык, С. Д.
Tsvilik, S. D.
Ковальська, О. О.
Ковальская, А. А.
Kovalska, O. O.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядаються педагогічні аспекти формування технологічних компетентностей учнів на засадах індивідуально-диференційованого підходу. Встановлено, що врахування особистісних якостей та природних здібностей в навчанні технологій у профільній школі створить умови професійного самовизначення й усебічного розвитку учнів, забезпечить формування їх готовності до майбутньої перетворювальної діяльності.
Ключові слова: навчання технологій, особистісні якості, природні здібності, технологічні компетентності, розвиток, умови. В статье рассматриваются педагогические аспекты формирования технологических компетенций учащихся на основе индивидуально-дифференцированного подхода. Установлено, что учет личностных качеств и природных способностей в обучении технологий в профильной школе создаст условия профессионального самоопределения и всестороннего развития учащихся, обеспечит формирование их готовности к будущей преобразовательной деятельности. The article deals with the pedagogical aspects of the formation of technological competencies of students on the basis of an individually differentiated approach. It has been established that taking into account personal qualities and natural abilities in technology education in the profile school will create conditions for professional self-determination and comprehensive development of students, will ensure their readiness for future transformative activity.