Кафедра алгебри і методики навчання математики
Browse by
Recent Submissions
-
Деякі застосування теорії многочленів для мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел
(К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)У тезах доповіді розглянуто можливість підвищення мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел шляхом побудови системи завдань, що пов’язують розділи алгебри і теорії чисел та шкільного курсу математики -
Аналіз сучасних проблем формування геометричної компетентності учнів старшої школи
(Budapest: SCASPEE, 2015)Ключовою проблемою геометричної освіти визначено проблему формування геометричної компетентності учнів. Розглянуто основні типи проблем, що виникають в процесі формування геометричної компетентності учнів старшої школи при ... -
Домашні завдання з математики як ефективний засіб корекції знань і вмінь учнів
(Вінниця, 2017)У статті виокремлено вимоги до конструювання системи вправ домашнього завдання з математики, що сприяють ефективній корекції знань та умінь учнів. -
Формування вмінь студентів використовувати прийоми корекції геометричних знань та умінь учнів
(Вінниця, 2017)У статті описано прийоми корекції знань і вмінь студентів щодо підвищення ефективності формування знань та умінь старшокласників із стереометрії. -
Использование электронных образовательных ресурсов для повышения эффективности самостоятельной работы студентов
(Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017) -
Формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності
(Бердянськ: ФОП Ткачук О.В., 2015)В статті розглядаються можливості формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності в процесі вивчення курсу «Основ педагогічної майстерності», наведені приклади навчально-методичних задач, які ... -
Цільовий та змістовий компоненти системи методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії
(Budapest: SCASPEE, 2015)Запропоновано підхід до конструювання цілей та завдань методичної підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження компетентнісного підходу. Виокремлено стратегічні, тактичні та оперативні цілі формування ... -
Формування математичної компетентності учнів основної школи за допомогою конструювання прикладних задач з алгебри
(Вінниця, 2017)У статті розкрито можливості конструювання прикладних задач з алгебри основної школи у формуванні математичної компетентності учнів основної школи. -
Аналіз навчально методичної літератури щодо конструювання систем задач
(Вінниця, 2017)В даній статі описано методи та вимоги до формування систем задач та проаналізовано навчально методичну літературу, щодо конструювання систем задач. -
Система задач на побудову перерізів многогранників
(Вінниця, 2017)У даній статті проаналізовані труднощі, пов’язані з правильним усвідомленням учнями просторової форми та використанням рисунка. Представлена система задач, на побудову перерізів многогранників. -
Система задач, як спосіб формування математичних компетентностей
(Вінниця, 2017)Різноманіття системи задач з розділу «Елементи теорії ймовірностей» на уроках математики в педагогічних коледжах дозволить більш глибоко розкрити пізнавальні резерви студентів та розвинути їх математичне мислення. ... -
Система задач як засіб формування математичної компетентності учнів основної школи
(Вінниця, 2017)У статті розглянуто умови формування математичної компетентності у процесі вивчення рівнянь в курсі алгебри основної школи , наведенні приклади вправ, які доцільно використовувати на уроках алгебри у школі під час ... -
Система задач з математики прикладної спрямованості для учнів спортивно-гуманітарного профілю
(Вінниця, 2017)Показана можливість використання прикладних задач на спортивну тематику в 6-11 класах. Подана добірка різнопланових «спортивних» задач з методичними вказівками, щодо їх розв’язання. -
Створення системи математичних задач для формування фінансових вмінь учнів основної школи
(Вінниця, 2017)Дослідження присвячене питанню створення системи фінансово- орієнтованих математичних задач, що доповнювала б наявні у підручниках з математики задачі. Така система задач, на думку автора, сприятиме формуванню фінансових ... -
Система задач у методичній діяльності вчителя математики під час вивчення теми «ірраціональні нерівності»
(Вінниця, 2017)У статті сконструйовано систему задач у методичній діяльності вчителя математики під час вивчення теми «Ірраціональні нерівності». -
Удосконалення умов формування знань та умінь учнів про властивості геометричних фігур
(Вінниця, 2017)У даній статті розкрито можливі шляхи удосконалення умов формування знань та умінь учнів про властивості геометричних фігур. -
Диференціація методичної підготовки майбутніх учителів математики
(Дніпропетровськ-Варна, 2015)Обґрунтовано доцільність і можливість диференціації методичної підготовки майбутніх учителів математики в педагогічних університетах. Виокремлено чотири початкових рівні професійного навчання майбутніх учителів математики ... -
Деякі форми позанавчальної роботи у фаховій підготовці вчителя математики
(Київ-Вінниця : Планер, 2012)У роботі описано технологію підготовки і написання студентами тез методичного напряму. Підготовка тез методичного напряму забезпечує одночасно методичну і наукову роботи студентів. Поєднання наукового пошуку студента з ... -
Формування здатності майбутніх учителів математики до якісної підготовки ефективних уроків математик
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2013)У статті виділено основні види діяльності студентів у процесі вивчення курсу «Методика навчання математики» для формування їх здатності якісно підготувати урок математики в школі і прогнозувати ефективність навчального ... -
Засоби формування методичної компетентності майбутніх учителів математики
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)У статті описано технологію роботи на практичних заняттях, що сприяє формуванню в студентів уміння конструювати уроки з використанням сучасних методів і прийомів навчально-пізнавальної діяльності