Search
Now showing items 1-10 of 13
Формування цілісних знань учнів про функцію в основній школі: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Серед основних методичних рекомендацій, які описані в навчальнометодичній літературі, щодо вивчення функціональної змістової лінії можна виділити наступні: при формуванні поняття функції важливо використовувати приклади ...
Формування компетентностей використання різних методів розв’язування математичних задач в учнів старшої школи: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Отже, приступаючи до розв'язування задачі, перш за все варто шукати провідну ідею (принцип), з якої слід виходити. Якщо така ідея знайдена, то подальше розв'язання являє собою її конкретизацію, втілення. Але може трапитися ...
Множини другої категорії Бера в просторі неперервних функцій: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Отже, в дипломній роботі досліджувались з топологічної точки зору різні підмножини повного метричного простору неперервних на відрізку функцій. В першому розділі дипломної роботи на основі аналізу літератури з функціонального ...
Підвищення ефективності навчання математики в основній школі в умовах нестандартних уроків: дипломна робота
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
У першому розділі дипломної роботи розглянуто структуру, форми і основні вимоги до сучасного уроку, проаналізовано шляхи підвищення ефективності та якості уроків математики, такі як організація самостійних робіт учнів на ...
Методичні особливості використання дидактичних ігор на уроках математики в 5-6 класах: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Найважливішими умовами організації ігрової діяльності на уроках математики учнів 5-6-х класів з метою покращення якості та успішності навчання, виховання та розвитку є вибір доцільної дидактичної гри, дотримання вимог до ...
Методика розв’язування задач на доведення нерівностей у класах з поглибленим вивченням математики: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Аналіз компонентів уміння доводити дозволяє віднести його до інтелектуальних умінь. Тому розвиток умінь учнів доводити нерівності тісно пов’язаний з розвитком мислення учнів, причому вміння доводити стимулює розвиток ...
Систематизація знань учнів з планіметрії в умовах заочної математичної школи: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Успішно і продуктивно опрацювавши, літературу ми створили методику систематизації знань з планіметрії в умовах заочної математичної школи відносно якої була створено дидактичні матеріали у вигляді контрольної роботи з ...
Фрактальні об’єкти, які пов’язані із золотим перерізом: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
В першому розділі були опрацьовані і систематизовані основні відомості про золоту пропорцію, числа Фіббоначчі, теорію фракталів та їх значення для світової науки. У другому розділі на основі золотої пропорції були ...
Чинники підвищення якості самостійної пізнавальної діяльності учнів: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Метою виховання і навчання нині проголошується всесторонній розвиток особистості. У зв’язку з цим перед педагогічною наукою і практикою стоїть завдання: теоретично обґрунтувати і практично реалізувати таке навчання, яке б ...
Формування здатності учнів до класифікації понять у процесі навчання математики в основній школі.: дипломна робота.
(Вінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського, 2016)
Роль класифікації понять у процесі вивчення шкільного курсу математики надзвичайно важлива. Для учнів вміння формулювати та класифікувати математичні поняття є необхідним для отримання чітких та ґрунтовних знань з предмету ...