Search
Now showing items 1-10 of 18
Рік Польщі у Великій Британії (травень 2009–червень 2010) в контексті формування національного бренду
(Вінниця, 2015)
Досліджено проведення Року Польщі у Великій Британії (травень 2009 – червень 2010), проаналізовано, наскільки організовані заходи відповідали загальній концепції національного брендінгу Республіки Польщі («творчої напруги»), ...
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Розвиток публічної дипломатії та формування міжнародного іміджу України шляхом участі вітчизняних ВНЗ у програмі Жана Моне
(Київ, 2018)
У статті досліджені можливості використання участі українських університетів та науково-педагогічних працівників і студентів у міжнародних науково-освітніх програмах, на прикладі програми Жана Моне, як інструменту публічної ...
Імідж Польщі в Європі та світі наприкінці першої декади ХХІ ст.
(Черкаси, 2015)
Проаналізовано образ Польщі у Європі та світі, станом на кінець першої декади ХХІ ст. і доведено недостатню ефективність заходів, спрямованих на формування польського бренду впродовж 2004–2010 рр.
Імідж і туристичний рух Сілезького воєводства (Республіка Польща) на початку ХХІ століття
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
Мета статті полягає у вивченні формування та промоції іміджу Сілезького воєводства і аналізу туристичного руху на початку ХХІ століття.
Символи візуальної ідентифікації у національному брендінгу Республіки Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть
(Вінниця : ВДПУ, 2018)
У статі досліджується створення і застосування знаків візуальної ідентифікації Республіки Польщі в процесі формування національного бренду наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть: логотипу на основі зображення повітряного ...
«Солідарність» – чинник демократизації і формування міжнародного іміджу Польщі
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
Стаття присвячена дослідженню впливу діяльності «Солідарності» на демократизацію Польщі та сприйняття цих процесів за кордоном. Проаналізовано структурні зміни організації та вплив на її формування опозиційного лідера Леха ...
Формування міжнародного іміджу держави в епоху глобалізації
(Вінниця, 2015)
В статті показані зміни, що відбулися у формах і методах створення міжнародного іміджу та репутації держави в публічній дипломатії, культурній та економічній політиці наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Відбулась ...
Чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ у першій декаді ХХІ ст.
(Київ, 2015)
Визначаються ключові чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ, такі як ситуація на медіа-ринку України та інтереси власників ЗМІ у внутрішньополітичній боротьбі у державі та зовнішній політиці; наявність уже ...
Джерельна база вивчення національного брендингу Республіки Польща наприкінці XX – на початку XXI ст.
(Вінниця, 2014)
У статті досліджено джерельну базу вивчення національного брендінгу Республіки Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Проведена класифікація (за походженням) і виділено вісім груп джерел та показані деякі особливості ...