Search
Now showing items 1-10 of 30
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою структурно-логічних схем
(Тернопіль: ТНПУ, 2019)
Розглядається узагальнення та систематизація навчального матеріалу з фізики у майбутніх учителів хімії і біології за допомогою структурно-логічних схем. З’ясовано, що використання структурно-логічних схем на заняттях та ...
Організація навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології в педагогічному університеті як дидактична проблема
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)
Розглядається організація навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології в педагогічному університеті як дидактична проблема. З’ясовано, що дидактичні засоби на заняттях і при самостійній роботі з фізики активізують ...
Розвиток експериментальних умінь та навичок у майбутніх учителів хімії і біології
(Бердянськ: БДПУ, 2015)
Розглядається розвиток експериментальних умінь та навичок у майбутніх учителів хімії і біології під час виконання лабораторних робіт. З’ясовано, що лабораторні роботи як і розв’язування задач підвищують ступінь самостійності ...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання на практичних заняттях з фізики
(Вінниця, 2015)
В статті розглядається використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання на практичних заняттях з фізики. Звертається увага на те, що використання комп’ютерних технологій на практичних заняттях з фізики сприяє ...
Підготовка з фізики майбутніх учителів хімії у педагогічних університетах
(Вінниця, 2019)
У статті проаналізовано та обґрунтовано підготовку з фізики майбутніх учителів хімії у педагогічних університетах. З’ясовано, що у системі підготовки майбутніх учителів хімії важливе місце займає фізика, яка для даних ...
Фізична освіта у майбутніх учителів хімії і біології: реалії та перспективи
(Миколаїв, ОНІПО, 2015)
Розглядається система підготовки майбутніх учителів хімії і біології та роль і місце фізичної освіти у цій підготовці. З’ясовано, що важливим завданням вивчення фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних ...
Вивчення теми “Електричний струм у різних середовищах” з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології
(К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)
Розглядається вивчення теми «Електричний струм у різних середовищах» з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології». З’ясовано, що ефективність навчання з використанням засобів мультимедіа в ...
Самостійна робота з фізики у майбутніх учителів хімії і біології як особливий вид діяльності
(Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», 2015)
Розглядається самостійна робота з фізики у майбутніх учителів хімії і біології як особливий вид діяльності. З’ясовано, що під час правильної організації самостійної роботи студенти дістають змогу глибше зрозуміти і краще ...
Use of the interactive whiteboardat physics lessons for students of non-physical specialties of pedagogical universities
(Warsaw: BMT Erida Sp.zo.o., 2019)
The article deals with the techniques of using an interactive whiteboard at Physics lessons for students of nonphysical specialties at pedagogical Universities in Ukraine. The considerable attention is paid to the improvement ...
Природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО
(Херсон: вид-во ФОП Вишемірський В. С., 2019)
Розглядається природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО. З’ясовано, що природничо-наукова підготовка сприяє формуванню у майбутніх учителів природничо-наукового світогляду, мислення, ...