Search
Now showing items 1-10 of 18
Комбінаторні задачі як засіб розвитку мислення школярів.
(Вінниця : Планер, 2011)
У статті розглядаються комбінаторні задачі як ефективний засіб активізації розумової діяльності; вияву і розвитку творчої активності, формування гнучкості мислення учнів 5-6 класів.
Шляхи формування партнерських відносин між викладачем і студентами в освітньому процесі
(Вінниця : Твори, 2018)
У статті розглядаються такі структурні компоненти діалогічної взаємодії, як діалогічні стосунки, особистісні позиції учасників, активна спільна діяльність, ціннісно-смисловий зв'язок. Запропоновано визначення партнерської ...
Використання здоров’язбережувального потенціалу вищої освіти
(Вінниця : Твори, 2020)
У статті розглядається поняття «здоров’язбережувальне освітнє середовище». Автори досліджують також поняття «здоров’язбережувальний потенціал». Дослідники доводять значення та позитивну роль освітнього середовища на ...
Технологии развития творческой личности будущих воспитателей
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
Целью статьи является демонстрация основных задач и целей образовательного процесса в высшей школе Республики Беларусь, а также частично представлены технологии наиболее соответствующие требованиям к профессиональной ...
Готовність до художньо-інтерпретаційної діяльності як психолого-педагогічна проблема
(Вінниця : Твори, 2019)
У статті висвітлено наукові підходи до трактування поняття «готовність до художньо-інтерпретаційної діяльності вчителя музичного мистецтва». З’ясовано, що трактування поняття «готовність» зумовлено як специфікою конкретної ...
Збагачення знань студентів про соціальну компетентність шляхом впровадження соціально-педагогічного спецкурсу
(Вінниця : ВДПУ, 2018)
У статті розкрито зміст однієї з педагогічних умов – збагачення знань студентів про соціальну компетентність за допомогою розробки і реалізації соціально-педагогічного спецкурсу для студентів-членів студентського самоврядування. ...
Забезпечення професійної спрямованості процесу формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури на основі компетентнісного підходу
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
У статті розглянуто педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості процесу формуванню продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури на основі компетентнісного підходу, сутність якої ...
Аналіз результатів впровадження експериментальної методики розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
У статті аналізуються результати впровадження експериментальної методики розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії. Розроблена методика спрямовувалася на реалізацію у виховному процесі комплексу педагогічних ...
Сучасні вимоги до організації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з географії у торговельно-економічному коледжі
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
У статті розкрито значення географічного моделювання у формуванні пізнавальної активності студентів торговельно-економічного коледжу. Зазначається, що географічне моделювання має основу для формування базових і спеціальних ...
Аналіз результатів опитування студентів щодо якості надання освітніх послуг
(Вінниця : Твори, 2020)
Першим принципом менеджменту якості, покладеним в основу стандартів, є орієнтація на споживача. До споживачів діяльності закладу вищої освіти відносять як зовнішніх (роботодавці, держава і суспільство в цілому), так і ...