Search
Now showing items 1-10 of 18
Особливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення.
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011)
Розглядаються особливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення на основі діяльності Житомирського державного університету імені Івана Франка. Зазначається, ...
Колективне музикування як ефективний засіб формування особистості молодшого школяра.
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011)
У статті висвітлені питання змісту і форм організації роботи з дитячим інструментальним колективом, вивчення яких має допомогти студентам, керівникам засвоїти загальні положення мистецької освіти.
Використання активних методів навчання у процесі формування творчої спрямованості майбутніх фахівців з дошкільної та початкової освіти.
(Вінниця : Планер, 2011)
У статті розглядається питання підготовки до педагогічної творчості майбутніх фахівців з дошкільної та початкової освіти; розкривається сутність та значення активних методів навчання у цьому процесі.
Деякі питання співвідношення категорій творчості й мислення.
(2016)
У статті розглядаються питання співвідношення категорій творчості та мислення. Авторами було проаналізовано низку психолого-педагогічної літератури з вказаної проблеми, здійснено аналіз теорій, які ...
Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
У статті обгрунтовано необхідність зміни методологічних основ дослідження особистості та її суб’єктності. Здійснено аналіз концепту комунікативності як методологічної основи дослідження суб’єктності особистості. Комунікативність ...
Технологии развития творческой личности будущих воспитателей
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
Целью статьи является демонстрация основных задач и целей образовательного процесса в высшей школе Республики Беларусь, а также частично представлены технологии наиболее соответствующие требованиям к профессиональной ...
Особливості формування креативності майбутнього учителя початкової школи у ЗВО
(Вінниця : ВДПУ, 2018)
У статті обґрунтовано критерії, які забезпечують формування креативності майбутніх учителів початкової школи. Виділено основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну, проаналізовано головні потреби у формуванні ...
Учитися бути вільним: суб’єктність особистості як мета освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
В статті здійснено аналіз суб’єктності особистості як важливого компонента формування мети освіти (вищої освіти). Уточнено означення поняття «суб’єкт» та «суб’єктність особистості», виділено інтегральні системоутворювальні ...
Взаємозв’язок прокрастинації та творчого мислення
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
Стаття присвячена проблемі взаємозв’язку феномену прокрастинації та творчого мислення. Одним із факторів, що перешкоджають особистій і професійній ефективності, є прокрастинація – надзвичайно поширене нині явище. Існує ...
Творчий потенціал як інтегральна характеристика особистості
(Вінниця : Твори, 2020)
У статті проаналізовані теоретичні підходи до трактування поняття «творчий потенціал». Акцентовано увагу на тому, що компонентами структури творчого потенціалу школяра виступають групи особистісних якостей, що забезпечують ...