Search
Now showing items 1-10 of 11
Педагогіка і фізика: несподівані паралелі між законами фізики та принципами виховання
(Вінниця : Твори, 2018)
На підставі аналізу відомих у психології механізмів розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості, її почуттів, потреб, переконань, ціннісних орієнтацій, рис характеру, обґрунтовується доцільність застосування у вихованні ...
Дитяча гра як психолого-педагогічна проблема
(Вінниця : Твори, 2020)
У статті проаналізовано визначення поняття «гра» та «дитяча гра», виокремлено особливості дитячої гри. Означено, що гра, як домінуюча діяльність дітей, виконує багато функцій, провідними серед яких є: розвивальна, когнітивна ...
Агресія як соціальний феномен
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
У статті з’ясовується сутність феномену агресії як універсального соціально-психологічного явища. Проаналізовано передумови агресії, соціальний контекст агресії, особливості вибору стратегій реагування. Визначено агресію ...
Соціально-психологічні причини виникнення інтернет-залежності у старшокласників
(Вінниця : Твори, 2019)
У статті проаналізовано чинники, що впливають на процес появи і розвитку Інтернет-залежності, описано їх значення у виникненні внутрішніх порушень у структурі особистості залежної людини. Визначено, що залежність від ...
Соціально-психологічні ресурси розвитку професійної ідентичності майбутнього психолога
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
У статті проаналізовано та узагальнено результати виконаного емпіричного дослідження соціально-психологічних ресурсів, що визначають психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх психологів у ...
Динаміка розвитку фахово важливих якостей у структурі професійної самосвідомості студентів спеціальності психологія
(Вінниця : Твори, 2019)
The article on the basis of generalization of psychological research examines the problem of the genesis of professional self-consciousness of personality in student age. Defines the basic approaches of leading scientists ...
Ієрархія психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів
(Вінниця : ВДПУ, 2020)
Статтю присвячено визначенню ключових психологічних детермінант розвитку професійної ідентичності студентів-психологів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Мета дослідження – визначення ієрархії ...
Педагогічні умови виховання моральної свідомості старших підлітків
(Вінниця : Твори, 2020)
У статті розглянуто сутність понять мораль, моральна свідомість. Проаналізовано особливості морального виховання старшокласників в умовах роботи сучасних закладів загальної середньої освіти. Обґрунтовано педагогічні умови ...
Розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів як умова формування їх готовності до професійної діяльності
(Вінниця : ВДПУ, 2018)
Професійна готовність майбутнього фахівця як складне особистісно-професійне утворення тісно пов’язане з його професійною самосвідомістю. Останню найчастіше визначають як процес пізнання себе, формування уявлень щодо себе, ...
Психологічні особливості формування професійної ідентичності студентів – майбутніх психологів
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
У статті на основі аналізу й узагальнення теоретичних та емпіричних досліджень професійної ідентичності визначаються психологічні особливості її формування у студентів – майбутніх психологів, з’ясовуються психологічні ...