Search
Now showing items 1-10 of 28
Характеристика сформованості інформаційно-пізнавального компонента професійної самосвідомості майбутніх інженерів
(Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2017)
У статті подається аналіз особливостей формування інформаційно-пізнавального компоненту професійної самосвідомості майбутніх інженерів, визначені методики дослідження даного компоненту, такі як «Асоціативний ореол професії», ...
Педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів
(Київ ; Вінниця : Планер, 2015)
У статті розглядаються педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів, професійне спрямування загальноосвітніх предметів в освітньому процесі технічного навчального закладу на основі посилення ...
Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів: магістерська робота
(Вінниця : ВДПУ, 2016)
Дослідження показало можливість актуалізації процесу розвитку професійної самосвідомості психолога, шляхом створення розвивального середовища через практичну реалізацію програми активного розвитку професійної Я-концепції. ...
Структура професійної самосвідомості майбутніх юристів
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Розглядається структура професійної самосвідомості майбутніх юристів, в якій виокремлено когнітивний, афективний і поведінковий компоненти. Визначено три критерії сформованості професійної самосвідомості майбутніх юристів: ...
Особистісно-професійний розвиток майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах трансформації суспільства
(Вінниця : Нілан-ЛТД, 2018)
У монографії висвітлюються результати наукових розвідок проблем особистісно-професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій, розвитку їх професійної самосвідомості, професійного мислення, професійної ...
Психологічні чинники розвитку професійної самосвідомості в студентському віці
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Розглядається професійної самосвідомості особистості й чинники їх формування у студентському віці. Проаналізовано зміст чотирьох компонентів професійної самосвідомості: когнітивного, емоційно-оцінного, мотиваційно-ціннісного ...
Характеристика сформованості мотиваційно-ціннісного компонента професійної самосвідомості майбутніх інженерів
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2018)
У статті розглядаються особливості формування мотиваційно-ціннісного компоненту професійної самосвідомості майбутніх інженерів, описані методики дослідження цього компоненту: методика Дембо-Рубінштейн (у модифікації A.M. ...
Розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів як умова формування їх готовності до професійної діяльності
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2018)
Професійна готовність майбутнього фахівця як складне особистісно-професійне утворення тісно пов’язане з його професійною самосвідомістю. Останню найчастіше визначають як процес пізнання себе, формування уявлень щодо себе, ...
Розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів як умова формування їх готовності до професійної діяльності
(2016)
Професійна готовність майбутнього фахівця як складне особистісно-професійне утворення тісно пов’язане з його професійною самосвідомістю. Останню найчастіше визначають як процес пізнання себе, формування уявлень щодо себе, ...
Особливості професійної самосвідомості психолога
(2016)
Самосвідомість – це процес, за допомогою якого людина пізнає себе й оцінює себе. Самосвідомість у психічній діяльності особистості виступає як процес опосередкованого самопізнання, розгорнутий у часі, пов'язаний з рухом ...