Browsing by Subject "game"
Now showing items 1-20 of 27
-
Використання гри як засобу розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку: дипломна робота
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2022)У дипломній роботі теоретично й експериментально досліджено проблему використання гри як засобу розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Здійснено конкретизацію понять «гра» та «творчі здібності дітей ... -
Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті
(Вінниця : ВДПУ, 2021)У статті з’ясовуються можливості застосування навчальних рольових ігор у процесі викладання іноземної мови у медичному закладі вищої освіти. Визначено три типи рольових ігор, які доцільно застосовувати під час викладання ... -
Використання рольової гри «Європа та криза» при вивченні безпекової політики в Європі і світі
(Вінниця: ВДПУ, 2010)Рольова гра «Європа та криза» ілюструє можливості та межі застосування Спільної Зовнішньої і Безпекової Політики Європейського Союзу, вказує на перспективи її застосування для забезпечення миру і стабільності у Європі і світі. -
Використання ігрових технологій як засобу розвитку діалогічного спілкування дітей з аутизмом
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018)У статті проведений теоретичний аналіз особливостей використання ігрових технологій як засобу розвитку діалогічного спілкування дітей з аутизмом. Наведено методичні рекомендації щодо впровадження ігрових технологій в ... -
Гра як вияв творчості школярів початкових класів
(Вінниця : ФОП Корзун Д. Ю., 2020)На основі вивчення праць у галузі педагогіки й психології автор статті дає визначення творчості, розкриває психологічні особливості дитячої творчості на початковому етапі навчання, визначає чинники, що стимулюють її розвиток, ... -
Гра як метод реалізації виховної функції уроку математики у початковій школі
(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017)Гра у сучасній педагогіці розглядається як досить важливий метод виховання, який повинен використовувати кожен вчитель, працюючи з дітьми молодшого шкільного віку. Головною ознакою гри на уроках математики у початкових ... -
Гра як інтерактивний метод навчання в професійній підготовці рекламіста
(Вінниця, 2014)Навчальний процес в сучасних умовах має бути орієнтований першочергово на розвиток самостійного мислення та здатності оперативно мобілізувати опанований теоретико-практичний інструментарій для вирішення реальних ... -
Дитяча гра як психолого-педагогічна проблема
(Вінниця : Твори, 2020)У статті проаналізовано визначення поняття «гра» та «дитяча гра», виокремлено особливості дитячої гри. Означено, що гра, як домінуюча діяльність дітей, виконує багато функцій, провідними серед яких є: розвивальна, когнітивна ... -
Залучення до мистецького аспекту дітей молодшого шкільного віку через ігрові художньо-педагогічні технології
(Вінниця, 2022)У статті обґрунтовано необхідність використання художньо-педагогічних технологій на уроках образотворчого мистецтва. Розкритті ігрових художньо-педагогічних технологій в мистецькому аспекті та організації роботи з ними. -
Застосування інноваційних технологій на уроках математики в початкових класах
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2017)Статтю присвячено проблемі застосування інноваційних технологій на уроках математики у початкових класах. Аналіз наукової літератури засвідчив, що проведення уроку математики є неможливим без введення поняття ,,інноваційна ... -
Мотивація як фундамент формування мовної особистості учнів початкової школи
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018)У статті досліджено теоретичні питання мотивації як фундаменту формування мовної особистості молодших школярів. Розкрито роль та методичну цінність уроку рідної мови, гри. Виокремлені чинники, які сприяють формування мовної ... -
Основные пути формирования профессиональной компетентности воспитателей дошкольного образования к творческой работе с воспитанниками
(Вінниця : ВДПУ, 2020)В статье раскрывается сущность процесса формирования профессиональной компетентности будущих воспитателей заведений дошкольного образования в Республике Беларусь. Авторы делают упор на подготовке воспитателей к творческой ... -
Проблема класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку
(Житомир : Вид-во ФОП Євенок О. О., 2016)У статті розглянуто проблему класифікації ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід багатьох вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо класифікації ігрових засобів (ігор, ігрової діяльності). ... -
Психолого-педагогічні особливості організації ігрової діяльності в інформаційному просторі вищого навчального закладу
(Луганськ, 2013)У статті розкриваються психолого-педагогічні особливості ігрової діяльності студентів, розкриваються педагогічні принципи застосування інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційному просторі вищого навчального закладу. -
Реалізація педагогічного потенціалу театру ляльок у вихованні молодших дошкільників
(Вінниця:ВДПУ, 2018)В дипломній роботі досліджується проблема реалізації педагогічного потенціалу театру ляльок у вихованні молодших дошкільників. Проаналізовано історичні, психолого-педагогічні та методичні аспекти проблеми. Робота складається ... -
Розвиток лідерських здібностей молодших школярів засобами творчих ігор
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018)Проаналізовано різні підходи до пояснення та співвідношення понять «лідер», «лідерство», «лідерські здібності», «лідерська обдарованість», «соціальна обдарованість». Розкрито особливості формування лідерських якостей у ... -
Розвиток мовлення дошкільників в ігровій діяльності
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018)У роботі представлена проблема розвитку мовлення дітей в ігровій діяльності, оскільки в дошкільному віці цей вид діяльності є провідним. Доведено, що причиною гострої необхідності розвитку мовлення дітей є потреба в ... -
Розвиток творчих здібностей молодших школярів як педагогічна проблема
(Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018, 2018-11-21)Сьогодні, в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України – постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої – формувати конкурентно-здібну, творчу ... -
Світ, що руйнує красу: деякі аспекти роману Селінджера «Над прірвою у житі»
(К. : Вища школа, 2006)Статтю присвячено аналізу конфлікту Холдена Колфілда, героя роману Дж.Д.Селінджера «Над прірвою в житі», з оточуючим його світом. Подано трактування метафори падіння в прірву, яка є наскрізною в романі. Проаналізовано ... -
Творчий потенціал гри у розвитку дітей середнього дошкільного віку
(Вінниця, 2022)У статті розглядаються теоретичні аспекти реалізації перспективності творчого розвитку дітей середнього дошкільного віку та використання гри в закладах дошкільної освіти. Визначено роль творчої особистості вихователя у ...