Інституційний репозитарій Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Institutional Repository of Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University (IrVspu)
Основне призначення IrVSPU–накопичення, систематизація та зберігання в електронному вигляді інтелектуального продукту наукових працівників університету, інших електронних документів з фондів бібліотеки, на які не встановлено(знято) обмеження щодо авторського та суміжних прав; надання відкритого доступу до них засобами Інтернет-технологій, поширення цих матеріалів у середовищі світового науково-освітнього товариства.
Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recently Added
-
Біографічні та біобібліографічні дослідження у бібліотеці Вінницького державного педагогічного університету
(2023-10-31)У статті відображено основні напрями біографічних та бібліографічних досліджень, їх проблеми, тенденції та перспективи розвитку. Відмічено традиційні та інноваційні методи дослідження. Окремо розглянуто метод усної історії. ... -
Міфологічна парадигма творчості Сари. Дж. Маас.
(2023)В сучасному світі все більш популярним стає такий літературний жанр, який має назву фентезі. В світовій літературі письменники різного ґатунку створюють власні світи зі складною системою міфологічних створінь, ... -
Особливості перекладу англомовних слів-реалій українською мовою в романі Дена Брауна «Код да Вінчі».
(2023)Як лінгвістичне явище реалії відносяться до категорії безеквівалентної лексики. Вони є частиною фонових знань і становлять значний інтерес при дослідженні взаємодії мови і культури. -
Роль інтелект карт у розвитку умінь усного та писемного мовлення учнів середньої школи.
(2023)Інтелектуальна карта – це візуальний інструмент, що допомагає структурувати інформацію та зв’язки між різними ідеями, поняттями та концепціями. Вона використовується для розвитку вмінь школярів, таких ... -
Роль та завдання інтегрованих змістових ліній у навчанні іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах освіти.
(2023)Інтегровані змістові лінії реалізуються під час вивчення певних розділів і тем через добір відповідної інформації, дидактичних матеріалів та використання різних методів навчання, реалізації проектів і досліджень. ...